بستن

گلزار شهدا گلباران شد

گریشنا: پنج‌شنبه چهارم مهر ماه، مراسم گلباران قبور شهدا در گلزار شهدای گراش برگزار شد.

به گزارش قاسم ایزدیان، خبرنگار اتقان‌نیوز، در وبلاگ اخبار شهرستان گراش، طی مراسم باشکوهی با حضور مهندس حمید رضا کریمی فرد، فرماندار، سرگرد پاسدار حمید مفتاح فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان گراش و جمع کثیری از خانواده‌های معزز شهدای از خاک رسته و به عرش پیوسته‌ی این شهرستان و مردم ولایی، مراسم گلباران قبور شهدا در محل گلزار شهداء گراش برگزار شد.

نخست قبور مطهر شهدای ملکوتی توسط یگان‌های بسیج غبارروبی شد و سپس مزار این گلگون‌کفنان وادی عشق توسط مسئولین و مردم عطرافشانی و گلباران شد.

سرگرد پاسدار حمید مفتاح فرمانده ناحیه بسیج مقاومت سپاه این شهرستان در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار اتقان‌نیوز، هدف از انجام این امر را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و تجدید میثاق با اهداف شهیدان والا مقام و آرمان‌های امام شهیدان رضوان اله تعالی علیه برشمرد و ابراز امیدواری کرد که: «جوانان با الهام از جان‌فشانی‌های این خفتگان در مغاک جاودانه عزت در مسیر طریقت آنان گام نهاده و شکوه جانبازی در راه مقام عظمای ولایت (مدظله) و انقلاب مقدسمان را در وجود پاک خود به ودیعت برنهاده و به موقع لزوم متجلی سازند.»

گزارش تصویری این مراسم را که روابط عمومی پایگاه امام جعفر صادق (ع) در اختیار گریشنا قرار داده مشاهده کنید.

 

1 نظر

  1. تقدیر و تشکر می کنم از پایگاه های مقاومت و حوزه و ناحیه که با همکاری هم دارن برنامه های خوبی در شهر اجرا می کنن و بار زیادی رو دوششونه. در ضمن در هفته دفاع مقدس کلیه وقتشون پره و خواب و استراحت به اندازه کافی ندارن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top