بستن

تا پایان امسال خبری از پلیس+۱۰ نیست

از هر چند درخواست مردمی در گراش یکی از آنها درباره عدم راه‌اندازی پلیس+۱۰ است. با پیگیری نشریه حمایت برای اطلاع از راه‌اندازی پلیس+۱۰ مشخص شد تا پایان امسال و شاید تا تابستان ۹۱ هم خبری از پلیس+۱۰ نباشد. سرهنگ عبدالعظیم انصاری فرمانده انتظامی شهرستان گراش در این باره توضیح داد: کلیه مراحل پذیرش و اعطاء امتیاز دفاتر خدمات الکترونیکی انتظامی از جمله پلیس+۱۰ از طریق سایت epolice.ir صورت می‌پذیرد که یک واحد خصوصی است و متقاضیان باید با مراجعه به این سایت و در فراخوان کلی شرکت کنند.» سرهنگ انصاری با این توضیح که فرماندهی انتظامی هیچگونه مسئولیتی در این زمینه ندارد ادامه داد: از آنجاییکه در اردیبهشت‌ماه سال جاری فراخوان در این خصوص انجام گرفته و هیچ‌یک از شهروندان گراش متقاضی نبوده‌اند تا آخر سال ۹۰ راه‌اندازی پلیس+۱۰ در گراش منتفی است.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

5 نظر

  1. باسلام اقا رضا-جای هیچ منتی نیست عزیزم-مادو شهرستان وشهرهای دیگردر کنارهم وبا هم زیبا وخوشیم -چشم دشمنان ما کور باد وهرانکه پیشرفت منطقه خودمان را نمیتواند ببیند-مادرکنار هم سبز میمانیم تارشدکنیم- قدم نه به چشمم که خانه-لار-خانه توست.یلدات مبارک عزیزم

  2. بابا گفتند حسن زاده پیگیری کرده و موغلی هم همینطور…پس دوسه تا درس خونده ها به شند واسه اعطایش تا لاریها نگیرند که دیگه لاریها تمام ادارات گراش رو فتح نکردند.لاریها همه جا هستند تو گراش ولی گراشی ها تو لار نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top