بستن

آغاز بیست و ششمین دوره انجمن شاعران و نویسندگان گراش

گریشنا: در بیست و ششمین مجمع عمومی انجمن شاعران و نویسندگان گراش، اعضای جدید گروه دبیران این انجمن باسابقه انتخاب شدند. به گزارش فاطمه یوسفی خبرنگار گریشنا، ۲۸ شهریور بیست و ششمین مجمع عمومی انجمن شاعران و نویسندگان در خانه فرهنگ گراش برگزار شد.

در ابتدا دبیران دوره‌ی بیست‌ و پنجم مسعود غفوری، علی‌اکبر شاه‌محمدی، رضا شیروان، حبیبه بخشی و فاطمه یوسفی گزارش فعالیت شش‌ماهه‌ی خود را ارائه دادند.

مسعود غفوری سردبیر انجمن شاعران و نویسندگان در دوره‌ی بیست و پنجم در ارائه گزارش خود گفت: «مهم‌ترین فعالیتی که در این دوره انجام شد جمع‌آوری آثار شش نفر از اعضا و ارائه‌ آن به صورت کتاب الکترونیک بود. عکس‌ها از محمود غفوری، باران دروغ نمی‌گوید از علی‌اکبر شامحمدی، ما سه نفر بودیم نوشته‌های رضا شیروان، دال داستان‌های مسعود غفوری، ردپای گیج از فاطمه یوسفی، و کاف از اسماعیل فقیهی از جمله کتابچه‌هایی بود که به ترتیب از فروردین تا شهریور میان اعضای انجمن شاعران و نویسندگان منتشر و بررسی و نقد شد. از دیگر برنامه‌های کاربردی در این دوره برنامه‌ی ماه ادبیات ملل بود که به معرفی و آشنایی با ادبیات چند کشور از جهان اختصاص داشت. در این دوره از دانش‌آموزان فعال عضو انجمن شاعران نویسندگان نیز تقدیر شد.»

غفوری همچنین گفت: «طرح‌ها و برنامه‌های دیگری هم در ابتدای دوره در نظر داشتیم که به دلیل مشغله‌ی زیاد اعضا موفق به اجرایی کردن آن در این دوره نشدیم؛ طرح‌هایی مثل تهیه‌ی کارت عضویت برای اعضا، صحبت با مسئولین و اولیای مراکز برای نشان دادن آمادگی و توانایی‌های انجمن، برگزاری حداقل دو برنامه‌ی عمومی شب شعر یا عصر داستان و …»

در بخش پایانی جلسه مجمع عمومی، ۱۷ عضو حاضر در جلسه در رای‌گیری شرکت کردند. از میان نامزدهای گروه دبیران، رضا شیروان، ابوالحسن محمودی، میثم صمیمی، حبیبه بخشی  و عارفه متین به عنوان اصلی گروه دبیران و خانم‌ها رادمرد، استار و رهنورد به عنوان عضو علی‌البدل برای دوره بیست و ششم انتخاب شدند.

اولین جلسه‌ی دبیران دوره‌ی بیست‌ و ششم نیز در تاریخ سی‌ و یکم شهریور برگزار شد. در این جلسه  ابوالحسن محمودی به عنوان سردبیر، رضا شیروان، امور اجرایی؛ عارفه متین، دبیر انتشارات؛ میثم صمیمی، روابط عمومی؛ و حبیبه بخشی دبیر امور مالی انجمن در شش‌ماه دوم سال ۹۲ شدند. انجمن شاعران و نویسندگان گراش فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ شروع کرد و از سال ۱۳۸۰ هر شش ماه به طور منظم جلسات مجمع عمومی آن برگزار می‌شود.

جلسات انجمن شاعران و نویسندگان در نیمه دوم سال در ساعت چهار و نیم عصر پنجشنبه‌ها در خانه فرهنگ گراش برگزار می‌شود.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top