بستن

هلال احمر در بیرجند آماده بازی است

ابوالحسن محمودی- گریشنا: تیم فوتبال هلال احمر گراش در حالی دومین بازی خود از سری مسابقات لیگ دسته سوم کشور در بیرجند انجام می‌دهد که سرمربی، مربی و چند بازیکن کلیدی خود را در اختیار ندارد.

به گزارش خبرنگار گریشنا در دومین هفته از رقابت‌های لیگ دسته سه کشور عصر امروز سه شنبه ۲۶ شهریورماه ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه، هلال احمر گراش در بیرجند به مصاف تیم نوین نوفرست این شهر می‌رود. به گفته قاسم فرسوده مدیرعامل تیم هلال احمر، اعضای تیم پس از پیمودن مسیر ۲۵ ساعته، صبح روز دوشنبه به بیرجند رسیدند و عصر همان روز یک جلسه تمرین در استادیوم آزادی بیرجند برگزار کردند.

فرسوده اصافه می کند: کاروان ۲۵ نفره تیم در حالی وارد بیرجند شد که محمدصادق خلیل آزاد سرمربی تیم به دلیل مشکلات کاری، محمدجواد آذربادگان مربی تیم به دلیل نوبت عمل فرزند خود نتوانستند تیم را همراهی کنند. ضمن این که چند بازیکن این تیم از جمله محمد جواد آذرایین، محمدرضا روزبه، حسن نجاتی، عباس مهدوی و یعقوب کرمی همراه تیم به بیرجند نیامده اند.

فرسوده همچنین هزینه تیم در این سفر را حدود پنچ میلیون تومان براورد می‌کند و می‌افزاید دست مسوولین و خیرین شهر برای کمک به تیم را به گرمی می‌فشاریم.

مهدی شمسی کاپیتان تیم هم وصعیت تیم را خوب ارزیابی می‌کند و اضافه می کند تنها به قصد پیروزی در این دیدار حاضر می‌شویم.

تیم  فوتبال هلال احمر هم اکنون در خوابگاه امدادگران هلال احمر مستقر است و بلافاصله بعد از پایان بازی با یک دستگاه اتوبوس راهی شیراز می شود.

همچنین می توانید گزارش لحظه به لحظه این بازی را از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه امروز از سایت گریشنا ببنید.

 

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top