بستن

نیروهای نظامی و انتظامی گفتند حسنی نیاید بهتر است

حسنی ادعای صحبت‌نو را تکذیب کرد. طبق گفته سایت خبری صحبت‌نو: «با عکس العمل اجتماعی و آمادگی مردمی برای رو در رویی و اعتراض به علی اصغر حسنی، حضور او در مراسم معارفه سرپرست دانشکده علوم پزشکی لارستان و افتتاح بخش شیمی درمانی بیمارستان امام رضا(ع) منتفی شده بود.» اما حجت عابدی روابط عمومی دفتر نماینده گراش، لار و خنج در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: « دکتر محققی معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دکتر ایمانیه قائم مقام وزیر بهداشت در فارس و رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به اتفاق آقای حسنی از شیراز با اتومبیل به لار آمده‌اند و بر اساس پیشنهاد نیروهای انتظامی امنیتی لار آقای حسنی از حضور در این مراسم منصرف می‌شوند.»

پیش از این نیز علی‌اصغر حسنی گفته بود بارها خواستار حضور در لار و پاسخگویی به سوالات مردمی بوده ولی به دلیلی که «اجتناب از توهین به ایشان» گفته شده است درخواست او بی‌پاسخ مانده است.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

3 نظر

  1. اصلا منطقی نیست که عده ای هربارتهدید کنند که نماینده مجلس به لار نرود ازیک طرف قاطبه مردم انتظار حضور آقای حسنی رادارند همانطور که دراین چهارسال بارها خودشان گفته اندوگله هم کرده اند ازیک طرف عده ای که خود راقیم مردم می دانند هیاهو وجنجال به پامیکنند که اگرآمد چنین می کنیم وچنان .وگرنه آقای حسنی تابحال حداقل ۵بار بین مردم لار حاضرشده بود .بعد همین آقایان در رسانه هایشان ادعا می کنند نماینده ازمردم لار دور شده است!.

  2. یکی از این قیم ها صحبت نو هست که هیاهوکن معرکه میشه وچندنفر احساسی و هیجانی رو که بدون منطق، مسائل فراروی منطقه لارستان رو درنظر دارن به دنبال خودش میکشونه تا خودشونو قاطبه مردم معرفی کنن!

  3. به نظر بنده هیچگاه تعصبات بی جا و افراطی عده ای قلیل نباید مانع از حضور دکتر حسنی در لار شود این مسئله باید با پادرمیانی مسئولین محترم لار و ریش سفیدان این شهر برطرف گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top