بستن

تجهیز مرزبانان مکتب اهل بیت به سلاح نقد وهابیت

گریشنا: دوره‌ی آموزشی تربیت مدرس مرزبانی از مکتب اهل بیت (ع) در موضوع «نقد بر وهابیت» با برگزاری آزمون پایان‌دوره به پایان رسید.

حجت الاسلام باقری، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گراش، در صحبت با خبرنگار گریشنا توضیح داد: این دوره با حمایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس در مهرماه آغاز شد و روز چهارشنبه سیزدهم شهریور آزمون پایان‌دوره برگزار گردید. ۴۲ نفر از طلاب و اساتید حوزه و دانشگاه از طریق مصاحبه برای شرکت در این دوره گزینش شده بودند.

حجت الاسلام باقری اظهار می‌کند: «کلاس‌های این دوره ۴ روز در ماه، در روزهای پنج‌شنبه و جمعه به صورت دو هفته در میان، برگزار گردید. جهت تدریس در کلاس‌ها، ۱۲ نفر از اساتید توان‌مند و برجسته از طرف مرکز آموزش تخصصی – کاربردی حوزه علمیه قم اعزام می‌شدند. این اساتید در مباحث مختلف اعتقادی و نقد بر شبهاتی که از ناحیه وهابیون بر شیعه وارد می‌شود تخصص دارند.»

رییس اداره تبلیغات اسلامی هدف از برگزاری این دوره را این‌گونه ذکر می‌کند: «هدف ما این است که ۴۲ استاد توان‌مند تربیت شوند و بتوانند کل منطقه جنوب را زیر پوشش بگیرند و با حضور خود در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و فرهنگی، جوانان را به خطرات انحراف فکری و اعتقادی آشنا کنند و آنها را از این خطرات ایمن نگه دارند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top