بستن

تهران مقصد اصلی دانشجویان ارشد گراش+ تکمیل خبر

گریشنا: صبح امروز، سه‌شنبه ۵ شهریورماه، سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون ناپیوسته کارشناسی ارشد را اعلام کرد. به دلیل پراکندگی دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف کشور، نتایج دانشجویان گراشی صرفا از طریق شنیده‌ها و شبکه‌های مجازی (+) یافت می‌شود. بیشتر دانشجویان فوق‌لیسانس، امسال به دانشگاه‌های تهران می‌روند.

بین گراشی‌ها، مینا غفوری بهترین رتبه امسال آزمون کارشناسی ارشد به دست آورد. او با رتبه ۹ گرایش زبان و ادبیات انگلیسی در اولین انتخاب خود رشته ادبیات انگلیسی دوره روزانه دانشگاه تهران پذیرفته شده است. غفوری دوره کارشناسی خود را در دانشگاه شیراز گذرانده است.

محمد صادقی در رشته برق دانشگاه علم و صنعت تهران قبول شده است. او کارشناسی برق خود را از دانشگاه صنعتی اصفهان گرفته است و امسال برای دومین بار در آزمون ورودی کارشناسی ارشد شرکت کرده بود.

غلامعباس یحیی‌پور در دوره شبانه رشته مدیریت وبرنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه تهران پذیرفته شده است. یحیی‌پور مدرک کارشناسی خود را در رشته ریاضی از دانشگاه فرهنگیان گرفته است و در حال حاضر در دبیرستان ابدی مشغول به کار است.

محمد عظیمی نفر بعدی است که در گروه مهندسی مکانیک کنکور داده است و در رشته طراحی کاربردی به دانشگاه فردوسی مشهد می‌رود. او دانشجوی ترم آخر مهندسی مکانیک دانشگاه یزد است. دکتر مهدی نوروزی دیگر دانشجوی گراشی رشته مکانیک دانشگاه فردوسی مشهد است.

صائب صمیمی که در رشته فیزیک دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران تحصیل می‌کرد در دوره‌ی روزانه فوتونیک دانشگاه شیراز پذیرفته شده است.

حامد نوروزی در دومین تجربه خود در آزمون تحصیلات تکمیلی، امسال در رشته برق گرایش مخابرات (میدان) در دانشگاه صنعتی شیراز پذیرفته شد.

محمود آذرآیین که دوره کارشناسی کامپیوتر را گذرانده است، در رشته آب و هواشناسی کاربردی دانشگاه یزد پذیرفته شده است.

مرضیه باقری در دوره شبانه فیزیک هسته‌ای یزد و  فیزیک پزشکی روزانه اهواز پذیرفته شده است. خانم باقری به احتمال زیاد برای ادامه تحصیل به اهواز می‌رود.

مجازی‌ها در دانشگاه تهران

در کنکور کارشناسی ارشد امسال، چند نفر از داوطلبان گراشی در دوره‌های مجازی پذیرفته شده‌اند. محمد شکاری در رشته مدیریت منابع انسانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و مجتبی پورشمسی در رشته کارآفرینی گرایش کسب و کار نوین پذیرفته شده‌اند. محسن افشار و محمدحسین حسینی دو معلمی هستند که هر دو در رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران قبول شده‌اند.

کارنامه علوم‌پزشکی‌ها هم رسید

روز چهارشنبه ۶ شهریورماه نتایج کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی نیز اعلام شد.

یعقوب دلخوش معاون پشتیبانی دانشکده پیراپزشکی گراش امسال در رشته کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان پذیرفته شده است.

دو کارمند آزمایشگاه دانشکده نیز از پذیرفته شدگان آزمون امسال هستند. احمد جبرالدینی  در رشته  قارچ‌شناسی در دانشگاه تربیت‌مدرس تهران پذیرفته شده است. الهام رضایی نیز با لیسانس علوم آزمایشگاهی برای دوره کارشناسی ارشد در دوره روزانه رشته انگل‌شناسی دانشگاه یزد پذیرفته شده است.

شما هم اگر اطلاعی از قبول‌شدگان امسال دارید برای ما بنویسید.

مدیر محتوایی هفت‌برکه روایتگر

10 نظر

  1. سلام

    من هم به همکار عزیزم آقای یعقوب دلخوش که کارشناسی ارشد کتابداری پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان قبول شده اند تبریک می گویم. موفقیت همه را از خداوند منان خواهانم.

  2. موفقیت تمام همشهری های عزیز در آزمون کارشناسی ارشد رو بهشون تبریک عرض میکنم. بالاخص به همکارای خودم در دانشکده علوم پزشکی جناب آقای دلخوش و جناب آقای جبرالدینی. انشاء الله شاهد موفقیت همه در مقاطع بالاتر باشیم.

    1. ما نیز به نوبه ی خود این موفقیت بزرگ و شیرین را به تمامی این فرهیختگان عزیز که نشانه ی تلاش و پشتکارشان می باشد صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنیم. انشاالله این عزیزان علاوه بر دوره ی کارشناسی ارشد ، در دوره ی دکترا نیز موفق و سربلند باشند. ما به داشتن چنین سرمایه هایی افتخارمی کنیم.

  3. با عرض سلام خدمت تمام دوستان
    من هم قبولی بچه های گراشی رو در مقطع ارشد به همه عزیزان به خصوص همکاران خودم آقایان جبرالدینی و دلخوش و سرکار خانم رضایی تبریک عرض کرده و امیدوارم در این راه موفق و پیروز باشند تا شاهد هر بیشتر رشد و شکوفایی شهرمان گراش شوند

  4. بنام خدا:
    “دانشگاه مبداء تمام تحولات است”. امام خمینی (ره)
    منهم بنوبه خود به کلیه همشهریان عزیزم که درآزمون ورودی دانشگاهها دردوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد، ودکترا پذیرفته شده اند تبریک عرض می کنم. امیدوارم در آینده شاهدموفقیت های بیشتراین عزیزان درعرصه های مختلف علمی باشیم. شماها باعث افتخار و سربلندی منطقه پارسیان هستید چه ازارد باشید، یا اوز، بیرم، خنج، گراش و……اگر به جمله بالا توجه کنیم درخواهیم یافت که امروزه علم حرف اول می زند البته علم با تقوا. من فقط به یک مثال بسنده می کنم: از۸ کاندیدای ریاست جمهوری امسال ۷ نفر آنها دارای مدرک دکترا بودند ونفر آخرمدرک کارشناسی ارشد. گرچه سعی و کوشش خود دانش آموز خیلی مهم است ولی زمینه سازی برای کسب علم و دانش مهمتر چه از نظرمعنوی (فرهنگ سازی) و چه ازنظرمادی (فراهم کردن محیط علمی، تشویق دانش آموزان برای کسب علم ودانش، اساتید مجرب ودلسوزو….) که این بخش بیشتر به آموزش و پرورش برمی گردد. کسانی باید دراین اداره کارکنند که دغدغه شهروفرزندان آن شهر داشته باشند وآنچه درتوان دارند بکار ببرند تا سال بسال نتیجه بهتری بگیرند. برای گراش به دو سوال زیر بسنده می کنم:
    ۱- چرا شهرستان گراش مدرسه تیزهوشان ندارد؟
    ۲- همه ما گراشی ها آقای ناصری عزیزرا می شناسیم و بخوبی می دانیم که ایشان دغدغه گراش دارند و درزمینه آماده سازی دانش آموزان برای کنکورچه زحمت هائی که نکشیده اند. ایشان می خواستند کانون قلم چی گراش مستقل باشد و زیر نظر لار نباشد، اینقدر این شخص اذیت کردند وحتی ایشان را به دادگاه کشاندند و…..برای چه؟

    1. “دانشگاه مبداء تمام تحولات است”. امام خمینی (ره)
      جناب آقای وقارفرد گراشی!
      انشالله که اخلاق و منش همه ما شبیه این بزرگ معمار انقلاب اسلامی باشد.
      انشالله که تحول در فکر نیز ایجاد گردد.
      انشالله که تعصبات خود را اینگونه توجیه نکنید.
      جوای دو سوال شما روشن است.
      فرمودید:
      ۱- چرا شهرستان گراش مدرسه تیزهوشان ندارد؟
      دوست عزیز,انشالله که مدرسه تیزهوشان در گراش ایجاد گردد,ولی نمیدانم چرا همواره احساس ظلم میکنید.ببینید در کل شهرستان های استان فارس چند شهرستان مدرسه تیزهوشان دارند.همینقدر بگم که شهرستانهای بزرگی مثل کازرون و مرودشت نیز ندارند.اول باید شهرستان مورد نظر یک جهش بزرگ علمی نشان دهد.
      ۲-در مورد پرسش دوم نیز باید خدمتتان عرض کنم که باز بنده دوست دارم در گراش ایجاد شود.ولی هروقت تعداد شرکت کنندگان کنکور گراش به قدری شد که خود گراشی ها نیز جذب شوند حرف شما درست است.یادم است زمان ما برخی دوستان که در گراش امتحان قلم چی میدادند,به قدری از وضعیتش گله داشتند که پس از یکی دو آزمون خود را به لار منتقل نمودند.اول شرایط را مهیا کنید بعد انتقاد کنید.
      موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top