بستن

سرویس مدارس هر ماه ۲۳ هزار تومان

گریشنا:‌ هزینه سرویس مدارس ماهیانه ۲۳ هزار تومان تعیین شد البته این مبلغ باید به تصویب شورای شهر نیز برسد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان گراش در جلسه ستاد سرویس مدارس شهرستان نرخ سرویس مینی بوس برای سال تحصیلی آینده ۲۳۰۰۰۰ ریال به ازای هرماه ، برای تمام مقاطع تحصیلی و با رعایت ظرفیت مندرج در کارت شناسایی خودرو تعیین شد که در صورت تایید شورای شهر به مدارس ابلاغ خواهد شد. در این جلسه آقایان عبدالمهدی مهروری به عنوان نماینده رانندگان و شاپور جولافیان به عنوان جانشین وی به مدت یکسال انتخاب شدند.

این جلسه صبح چهارم شهریورماه  با حضور اعضاء و رانندگان سرویس مدارس در محل اداره آموزش و پروvش برگزار شد.در این جلسه مصطفوی دبیرکارگروه ماده ۱۸ سرویس مدارس شهرستان گراش ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیران مدارس و رانندگان سرویس در سال گذشته  به ارائه گزارشی اجمالی از روند اجرایی سرویس مدارس در سال گذشته وتبیین قوانین ومقررات مربوطه پرداخت و گفت: برای جلوگیری از تخلفات احتمالی ، اعضای کارگروه با نظارت و ارزیابی مستمر، از نحوه اجرای طرح سرویس دانش آموزان درسال تحصیلی آینده بازدید به عمل می‌آورند. وی تصریح کرد امسال سعی داریم با توجه به تجربه سال‌های گذشته با برنامه ریزی بهتر و با همکاری اعضای کارگروه ، خدمات بهتری به خانواده ها و دانش آموزان ارائه دهیم.

در ادامه سروان نوربخش رئیس پلیس راهور شهرستان گراش با بیان این که در سال گذشته هیچ گونه تصادف منجر به جرح و مرگ در سرویس مدارس نداشته‌ایم افزود: اولیاء باید از مزایای استفاده از سرویس حمل ونقل عمومی  آگاه شوند تا بدون دغدغه فرزندان خود را به مدرسه بفرستند. وی با توصیه رانندگان به رعایت قوانین ومقررات مربوطه بر تاثیر اخلاق ورفتار آنان بر دانش آموزان در مسیر خانه و مدرسه تاکید نمود.

همچنین مقرر گردید شهرداری گراش نسبت به تهیه آرم و لباس متحدالشکل برای رانندگان سرویس مدارس اقدام نماید.  نمایندگان فرمانداری،شورای شهر، نیروی انتظامی از غائبین این جلسه بودند.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top