بستن

دختران شناگر با یک طلا و پنج برنز از شیراز برگشتند

دختران شناگر گراشی توانستنددر مسابقات شنای قهرمانی استان فارس در بخش تیمی یک مقام اولی و در بخش انفرادی ۵ مقام سومی را به‌دست آورند.

به گزارش رویدادشهر، مسابقات شنای قهرمانی دختران استان فارس به مناسبت گرامی‌داشت هفته دولت، روز جمعه یک شهریورماه، با حضور ۳ تیم از شیراز و ۶ تیم از شهرستان‌های استان فارس برگزار شد. این مسابقات در ۴ رده سنی و در استخر بین‌المللی انقلاب شیراز برگزار شد.

تیم گراش توانست در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال مقام اول و مدال طلا را در ماده ۵۰×۴ متر آزاد تیمی  به دست آورد.  سعیده کشوری، نیلوفر توکلی، نورالهدی بیگدلی و الهام واحدی اعضای تیم قهرمان استان بودند.

هم‌چنین دختران شناگر گراشی توانستند ۵ مدال دیگر را نیز به دست آورند. سعیده کشوری دو مقام سومی در ماده‌های ۵۰ متر پروانه و ۵۰ متر کرال پشت را به‌دست آورد و نیلوفر توکلی در ۱۰۰ متر قورباغه  به مقام سوم رسید. هر دو شناگر در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال به این مقام‌ها دست یافتند.

انسیه حسنی در ۵۰ متر کرال پشت در رده سنی ۱۱ تا ۱۲ سال و رویا کریم‌زاده نیز مقام سوم ۵۰ متر آزاد در رده سنی ۸ تا ۱۰ سال را به‌دست آوردند.

زهرا رادمرد، مریم امیدوار، نازنین بیگدلی، محدثه مهرابی، فاطمه رهنورد، الهام واحدی، سعیده کشوری، انسیه حسنی، نیلوفر توکلی، نورالهدی بیگدلی، رویا کریم زاده به مربی‌گری طیبه جعفریان و سحر صمیمی و به سرپرستی زهرا ده‌بزرگیان نفرات اعزامی به این مسابقه بودند.

9 نظر

  1. سلام خدمت همه
    جالبه من ندیده بودم تلاشو پای چیزای دیگر بزارن امروز دیدم
    جالبه یسری آدم میرن با تمام وجود برای این شهر میجنگن و مدال میارن بعد بزرگانتون بر میگردن همه چیزو نادیده میگیرن و گیر میدن به وضع بانوان
    جالبه این همه تلاش و مدالو افتخارو نادیده میگیرن خیلی جالبه
    متعسفم برای این شهر و بزرگانتون که افار این چنینی دارند
    برای این شهرو این لفکار تلاش کردن و افتخار کسب کردن بیخوده
    ولی من میگم مبارکه و کارتون عالیه خدا قوت

    1. منطق قوی و مستدلی به کار نبردید آقا یا خانم عزیز!
      کسی نگفت چرا در مسابقات شرکت کرده اند و مقام آورده اند که شما همه را باد انتقاد میگیرید.
      بحث سر حجاب این عزیزان بود که کاش همان گونه که در عرصه ورزش خوش درخشیده اند، در عرصه حجاب هم آنگونه که در شان شهرستان ولایی گراش است بدرخشند.

      فکر نمی کنم این ها با هم منافاتی داشته باشند. به نظر شما چطور؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 نظر
scroll to top