گریشنا: الف.د در پارکینک خانه‌اش خود را حلق‌آویز کرد.
جسد حلق‌آویز شده الف.د امشب ۲۷ مردادماه در خانه‌اش در خیابان شهید غلامی پیدا شد. او متولد ۱۳۴۱ و یکی از جانبازان جنگ تحمیلی بود و در تاکسی تلفنی شاغل بود. گفته می‌شود او به خاطر جانبازی‌اش دچار اختلالات روحی بوده است. چند تن از نزدیکان او نیز می‌گویند او در روزهای اخیر با مشکلات و دعواهای خانوادگی دست و پنجه نرم می‌کرده است.
سرهنگ کریمی راد، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان گراش با تایید این خبر به خبرنگار گریشنا می‌گوید: «حدود ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه امشب با ۱۱۰ تماس گرفته شد، و مامورین در محل حاضر شدند و وقتی با صحنه حلق‌آویزی مواجه شدند، مراجع قضایی را باخبر نمودند.» سرهنگ کریمی راد زمان خودکشی را بیشتر از یک روز نمی‌داند، و درباره‌ی دلیل این خودکشی، اختلال حواس را رد نمی‌کند، اما اظهار می‌کند تحقیقات در این خصوص ادامه خواهد داشت.
یکی از نزدیکان الف. د. در گفتگو با خبرنگار گریشنا می‌گوید: «به خاطر مشکلات روحی که او داشت، هر روز به او سر می‌زدم. اوایل امشب نیز دو بار با او تماس گرفتم، اما چون جواب نداد، با همسرم به خانه‌اش رفتیم. کلید در خانه را هم دارم، و وقتی در را باز کردم، با صحنه مواجه شدم.»
خبرنگار گریشنا گزارش می‌دهد که او خود را از تیرهای فلزی پارکینگ ماشین‌اش در حیاط آویخته بود. کلید ماشین روی سقف ماشین، و کلید خانه نیز در کنار باغچه قرار داشت. حاضرین در محل نیز اظهار کردند که زیر محل خودکشی، گلیمی پهن کرده بود و یک کتاب قرآن نیز روی گلیم گذاشته بود.
این دومین خودکشی منجر به فوت امسال در گراش است. از سال‌ها دهه هشتاد تاکنون به طور متوسط آمار خودکشی گراش یک نفر در سال بوده است.
KhodKoshi