بستن

مرگ خودخواسته‌ای دیگر

گریشنا: الف.د در پارکینک خانه‌اش خود را حلق‌آویز کرد.
جسد حلق‌آویز شده الف.د امشب ۲۷ مردادماه در خانه‌اش در خیابان شهید غلامی پیدا شد. او متولد ۱۳۴۱ و یکی از جانبازان جنگ تحمیلی بود و در تاکسی تلفنی شاغل بود. گفته می‌شود او به خاطر جانبازی‌اش دچار اختلالات روحی بوده است. چند تن از نزدیکان او نیز می‌گویند او در روزهای اخیر با مشکلات و دعواهای خانوادگی دست و پنجه نرم می‌کرده است.
سرهنگ کریمی راد، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان گراش با تایید این خبر به خبرنگار گریشنا می‌گوید: «حدود ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه امشب با ۱۱۰ تماس گرفته شد، و مامورین در محل حاضر شدند و وقتی با صحنه حلق‌آویزی مواجه شدند، مراجع قضایی را باخبر نمودند.» سرهنگ کریمی راد زمان خودکشی را بیشتر از یک روز نمی‌داند، و درباره‌ی دلیل این خودکشی، اختلال حواس را رد نمی‌کند، اما اظهار می‌کند تحقیقات در این خصوص ادامه خواهد داشت.
یکی از نزدیکان الف. د. در گفتگو با خبرنگار گریشنا می‌گوید: «به خاطر مشکلات روحی که او داشت، هر روز به او سر می‌زدم. اوایل امشب نیز دو بار با او تماس گرفتم، اما چون جواب نداد، با همسرم به خانه‌اش رفتیم. کلید در خانه را هم دارم، و وقتی در را باز کردم، با صحنه مواجه شدم.»
خبرنگار گریشنا گزارش می‌دهد که او خود را از تیرهای فلزی پارکینگ ماشین‌اش در حیاط آویخته بود. کلید ماشین روی سقف ماشین، و کلید خانه نیز در کنار باغچه قرار داشت. حاضرین در محل نیز اظهار کردند که زیر محل خودکشی، گلیمی پهن کرده بود و یک کتاب قرآن نیز روی گلیم گذاشته بود.
این دومین خودکشی منجر به فوت امسال در گراش است. از سال‌ها دهه هشتاد تاکنون به طور متوسط آمار خودکشی گراش یک نفر در سال بوده است.

10 نظر

  1. ممنون از اطلاع رسانی سریع شما
    به نظر من یکی از دلایل موفقیت گریشنا نسبت به دیگر پایگاه های اطلاع رسانی همین به روز بودن و اطلاع رسانی به موقع و سریع هست

  2. با سلام خدمت همه
    من از همه ی شما به عنوان یک عضو کوچک تقاضا دارم در تمامی انتخابات مهم شرکت نمایید از جمله انتخابات مجلس سال ۹۴ ، زیرا هزینه شرکت نکردن خیلی بیشتر از شرکت کردن است. به عنوان مثال عدم شرکت مردم تهران در انتخابات شوراها در چند سال گذشته باعث انتخاب احمدی نژاد به عنوان شهردار تهران و در نتیجه مطرح شدن وی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری شد. و اکثر مردم نتایج و تبعات آن را در جزئی ترین مسائل زندگیشان لمس کردند.مثل این قضیه

  3. جناب سبور
    همه مضرات خودکشی را میدانند ولی به نظر من باید به درد مردم گوش کرد و کمکشون کرد تا به اینجا نکشد. ما فقط حرف میزنیم ولی اگر عمل کنیم فکر کنم بهتر است.
    باید ببینیم درد این مردم چیست و به دادشان رسید.
    موفق باشید

  4. دیشب یکیٰ خدابیامرز بابامو خواب دیده بود.رو تخت بیمارستان مخصوص جانبازان بستری بوده و اجازه ملاقات نمیدادن.طرف خیلی اصرار کرده واجازه میدن بره عیادت.از بابام میپرسه حالت بهتره؟ جواب میده نه.حالم خیلی بده.میگه چرا؟ جواب میده: از دست کارای مردم دنیا…کارایی میکنن ک ما جانبازا رو عذاب میدن.شرمنده میشیم.دلمون ب درد اومده.
    لطفا دلیل خودکشی رو ٰجانباز بودن یا موجی بودن تلقی نکنید. خدا همه رو ب راه راست هدایت کنه.

  5. باسلام. با دردو پاک به این شهیدان وجانبازان که هرچی داریم از اینان داریم.این دومین شخص است که بدلیل اختلالات روانی در گراش دست به این کار ناراحت کننده می زند. این شهیدان متحرک که بدلیل اختلالات روانی دست وپنجه نرم می کنند نزد خدا مقامی وصف ناپذیر دارند.من دایی ام شیمیایی است بعضی وقتا عصبانی می شه که نمیشه کنترلش کرد. نزدیک خانه مون هم همینطور یک جانباز بزرگوار است که اعصاب بسیار ضعیفی داره. ما از مسیولیین ذیربط میخاییم به این افراد بیش از بیش برسند تا در این اوضاع اقتصادی احساس ناراحتی نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top