بستن

نماهنگ سرو، جشنواره فیلمی برای مبارزه با اعتیاد

 گریشنا: نخستین جشنواره منطقه‌ای فیلم «نماهنگ سرو» آبان‌ماه امسال با محور پیشگیری از اعتیاد، تاثیر سوء مصرف مواد مخدر و روان‌گردان‌ها و سبک زندگی سالم عاری از اعتیاد، بین استان‌های جنوبی کشور شامل فارس، بوشهر، خوزستان، کرمان، کهکیلویه و بویر احمد و هرمزگان در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره ۱۵مهرماه تعیین شده است، و جشنواره در روز اول آبان‌ماه سال جاری با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.

به گزارش ایسنا، احمدهمتی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، با بیان این که در این جشنواره تولیدات هنری در زمینه فیلم‌های مربوط به مبارزه با اعتیاد، بررسی خواهد شد، گفت: «این جشنواره با موضوع پیشگیری از اعتیاد و آگاهی‌دهی در خصوص تاثیرات سوء مواد روان‌گردان است.» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: «علاوه بر انتخاب آثار برگزیده و انتشار آن در قالب لوح‌های فشرده، به تمام آثار راه یافته به این جشنواره، گواهی اعطا می‌شود.»

مهم‌ترین ویژگی آثار تاثیرات دین‌محوری در امر پیش‌گیری از مصرف مواد مخدر، به کارگیری مضامین اخلاقی و نقش خانواده، محیط آموزشی، محیط کار و محیط زندگی در امر پیش‌گیری از اعتیاد  و یا گرایش به آن، همراه با استفاده از خلاقیت تصویری و به‌کارگیری بیان و نشانه‌های دیداری و شنیداری مشخص شده است.

کلیه فیلم‌سازان، نهادها، سازمان‌های دولتی و تهیه‌کنندگان بخش خصوصی می‌تواند با ارائه حداکثر ۳ اثر در قالب نماهنگ‌های داستانی، مستند و پویانمایی به دبیرخانه در این جشنواره شرکت نمایند.

آدرس دبیرخانه شیراز، خیابان انقلاب (نادر)، چهارراه گمرک، ابتدای مشیر غربی، طبقه فوقانی داروخانه رازی، کدپستی ۷۱۳۳۷۹۵۹۳۳ و شماره تلفن ۲۳۲۴۶۲۳ است.

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top