بستن

خیابان‌های دروازه و فرهنگ بالاخره آسفالت شدند

 گریشنا: احداث خیابان دروازه، تاریخ مفصلی از کش و قوس‌ها و تاخیرها و مذاکرات است. ولی اکنون خبر می‌رسد با وجود راضی نشدن چند تن از ساکنین کنار خیابان به تخریب منازل‌شان، بخش اعظم این خیابان بالاخره دیروز آسفالت شد.

در گفتگو با سایت شهرداری گراش درباره‌ی خیابان دروازه، مهندس هاشمی مسئول واحد عمران شهرداری گراش می‌گوید: «به خاطر شیب‌دار بودن زمین و پایین‌تر بودن بعضی از منازل از سطح خیابان، پروژه با مشکلاتی روبه‌رو بود؛ که خوشبختانه این موانع رفع گردید و خیابان دروازه از حد فاصل مسجد صاحب الزمان (عج) تا مدرسه قرانی بشارت آسفالت گردید.»

مهندس هاشمی درباره‌ی عمیق بودن جدول فاضلاب این خیابان نیز توضیح می‌دهد: «به خاطر شرایط ویژه‌ی این خیابان که محل اصلی عبور فاضلاب خانه‌های کوهپایه‌ی کلات و حجم زیاد فاضلاب، بخصوص در مواقع بارندگی، نیاز بود تا محل عبور آب عریض‌تر کار شود و فاضلاب به خوبی کنترل شود.»

 

خیابان‌های فرهنگ و پوریای ولی

سایت شهرداری گراش امروز همچنین نوشت: «در ادامه‌ی روند آسفالت خیابان‌ها و معابر سطح شهر گراش، خیابان فرهنگ، پوریای ولی، خیابان دروازه و کوچه‌های سطح شهر آسفالت شدند.»

خیابان فرهنگ از محل تقاطع با بلوار امام حسین (ع) تا انتهای خیابان پوریای ولی آسفالت گردید. به گزارش مهندس هاشمی مسئول واحد عمران شهرداری، خیابان فرهنگ با توجه به شرایط ویژه‌ی زمین، نیاز به متراکم‌سازی و آب‌پاشی و سپس زیرسازی داشت و پس از انجام این مراحل، عملیات زیرسازی، قیرپاشی و آسفالت آن انجام گرفت.

 

ماشین‌های آسفالت همچنان در حال کارند

روابط عمومی شهرداری گراش در خصوص آسفالت کوچه‌ها نیز از قول مهندس هاشمی نوشته است: «در حال حاضر تعدادی از کوچه‌های شهر با وجود اخطارهای بارندگی و آب‌گرفتی معابر همچنان در حال اجراست.» کوچه‌های ۱۲ از محله بیدله و فرعی‌های منشعب از آن، کوچه‌های فرعی امیرکبیر، کوچه‌های محله‌ی موسوم به باغ هدایت، و خیابان سلمان فارسی از جمله پروژه‌هایی‌اند که یا به پایان رسیده و یا در حال اتمام‌اند.

روابط عمومی شهرداری همچنین گزارش داده است که در حال حاضر زیرسازی میدان گریش (میدان ورودی از سمت اوز)، کوچه‌های جنب مصلی قدیم (پارک مصلی جدید)، کوچه مهدوی در خیابان بسیج، کوچه‌ی فرعی سمت راست خیابان امیرکبیر، و انتهای خیابان پیامبر اعظم (ص) به پایان رسیده و به زودی آسفالت آنها شروع خواهد شد.

4 نظر

  1. دستشون درد نکنه، آسفالت میکنند و این همه هزینه ولی حیف که موقع آسفالت کردن نظارتی رو کارشون ندارند برای مثال خیابان پوریای ولی رو که آسفالت میکردند خیابون های اطراف رو هم کثیف کردند و همه جا قیر و آسفالت پخش شده بود که باعث میشه به آسفالت های قدیمی بچسبه و سطح اونو ناهموار بکنه…
    البته اینو هم بگم درسته الان دارن آسفالت میکنند، چند ماه بعد دوباره خرابش میکنن چون میخوان لوله آب و گاز و … رو رد کنند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top