بستن

۱۵۰ دانشجو به دانشگاه‌های دولتی گراش می‌آیند

بر اساس دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری ۱۵۰ دانشجو سال آینده در دانشگاه‌های دولتی گراش تحصیل خواهند کرد.

در حال حاضر سه مرکز آموزش عالی دانشکده علوم پزشکی، دانشکده علوم و معارف قرآن کریم و دانشگاه آزاد اسلامی در گراش فعالیت دارند. پذیرش در تمام رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی بدون آزمون است اما سهمیه دو دانشکده دیگر در دفترچه امسال مشخص شده است.

اولین دانشجویان پرستاری

با اضافه شدن دانشکده پرستاری به مجموعه دانشکده علوم پزشکی گراش از نیم سال دوم سال تحصیلی ۲۰ دانشجو در رشته پرستاری تحصیل خواهند کرد. علوم آزمایشگاهی قدیمی‌ترین رشته این دانشگاه امسال ۲۵ دانشجو خواهد داشت. ظرفیت سه رشته دیگر اتاق عمل، هوشبری و کاردانی فوریت‌های پزشکی هر کدام ۱۵ دانشجو است. در مجموع سال آینده ۹۰ دانشجو به دانشکده علوم پزشکی گراش وارد می‌شوند.

۶۰ دختر در دانشگاه علوم قرآن و حدیث

یک سال از انتشار خبر آغاز به کار دانشگاه علوم و معارف قرآن در گراش می‌گذرد. (خبر در گریشنا) این دانشگاه زیر نظر سازمان اوقاف و امور خیریه مدیریت می‌شود. امسال قرار است ۶۰ دانشجو در رشته‌های تفسیر قرآن مجید و علوم قرآن مجید وارد این دانشگاه شوند.

بر اساس بررسی وبلاگ کافی‌نت هرمز کامپیوتر گراش  این دانشگاه‌ها در مجموع ۱۵۰ دانش‌آموز خواهند داشت.

دانشگاه آزاد بدون کنکور

دانشگاه آزاد گراش شلوغ‌ترین دانشگاه گراش است که در ۹ رشته-دوره دانشجو می‌پذیرد. در مقطع کارشناسی : مهندسی فناوری اطلاعات (IT) ، در مقطع کاردانی: رشته‌های الکتروتکنیک، حسابداری و کامپیوترو رشته‌های مهندسی برق ، مهندسی کامپیوتر، گرافیک، حسابداری و آموزش ابتداییدر مقطع کارشناسی ناپیوسته. پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور است.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

9 نظر

  1. تعبیر “دانشگاه آزاد واحد گراش” غلط هست بلکه در رده “مرکز” قرار داره که زیر نظر لامرد اداره میشه. جالب اینجاست که مسئولان گراش هیچ تلاشی برای ارتقا این واحد انجام نمی دهند. جذب سرمایه های انسانی و مالی دانشجویان از گراش و منطقه اطرافش، و صدور مدرک به کام لامرد!

  2. استاد (؟) عزیز ! بر خلاف تصورتان ، دانشگاه آزاد اسلامی گراش ، هیچ ارتباط مادی و معنوی ! و تشکیلاتی با لامرد ندارد و زیر نظر این شهر نیست . فقط با توجه به اینکه سه رشته کارشناسی ناپیوسته کامپیوتر ، حسابداری و آموزش ابتدایی در دفترچه ی آزمون بنام گراش نیامده ، با هماهنگی های بعمل آمده ، فقط در این سه رشته ( از ۱۰ رشته دانشگاه گراش ) فرد متقاضی میبایست شهر لامرد را در دفترچه انتخاب نماید . این روند در سایر دانشگاههای کشور نیز وجود دارد . اسنادش هم موجوده !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 نظر
scroll to top