بستن

برگزاری همایش انتخاب رشته کنکور ۹۲ در گراش

مهدی مشتاقی، هفتسانه: با توجه به اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری در روز پنج‌شنبه ۱۰ مرداد، همایش «انتخاب رشته کنکور ۹۲» در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه ۱۳ و ۱۴ مردادماه در دبیرستان سیدالشهدا گراش برگزار می‌شود. برگزارکنندگان این همایش ستاد کنکور آموزش و پرورش گراش، کانون طه و کانون فارغ‌ التحصیلان سمپاد گراش هستند؛ و مجید زارعی که خود از ممتازین کنکور سال قبل در گراش است، دبیر اجرایی این همایش است.

زارعی در گفتگو با خبرنگار هفتسانه می‌گوید: «این همایش برای مشاوره به داوطلبان کنکور و به دلیل خلاء موجود در فضای انتخاب رشته برگزار می‌شود. ما هرساله شاهد پذیرفته‌ نشدن بعضی رتبه‌های خوب در دانشگاه‌های دلخواه‌شان هستیم که امیدواریم با این همایش این خلا پر شود.»

 لازم به ذکر است که در این همایش از نرم افزار تخصصی انتخاب رشته اداره آموزش و پرورش استفاده می‌شود. همچنین دانشجویان برتر گراشی دانشگاه‌های سراسر ایران به صورت حضوری به شرکت‌کنندگان مشاوره خواهند داد.

انتخاب رشته پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری از روز هفدهم مردادماه شروع می‌شود. نتایح نهایی در نیمه دوم شهریور اعلام خواهد شد.

11 نظر

  1. همیشه تعداد کمی از بچه ها به رفتن به دانشگاه هایی معتبر تر و بزرگتر فکر می کنن شاید به خاطر رتبه های نه چندان جالبیه که سهم دانش آموزای گراشی از کنکوره! اما حق با شماست گراشی ها تواین چندسال ثابت کردن عزمشون رو برای گراشی سازی دانشگاه های پیام نور و لار و خنج جزم کردن..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 نظر
scroll to top