بستن

تاسیس صندوق مهر حضرت فاطمه‌ زهرا (س) در گراش

شورای خیرین تامین سلامت شهرستان گراش برای حمایت از بیماران بی‌بضاعت، صندوق مهر حضرت فاطمه‌ زهرا (س) را در بیمارستان امیر‌المومنین علی (ع) راه‌اندازی کرد.     

مصطفی یحیایی رئیس صندوق دوستداران حضرت فاطمه‌ زهرا (س) گفت: «حدود یک ماه می‌شود که  این صندوق برای حمایت از بیماران بی‌بضاعت تاسیس شده است. طبق اساس‌نامه هشتاد درصد مبلغ  پرداختی به شکل وام و بیست درصد آن به صورت بلا‌عوض به بیماران مستحق تعلق می‌گیرد. معرفی‌نامه‌هایی که از فرمانداری، دفتر امام جمعه، کمیته‌ی امداد و … صادر می‌شود ما را نسبت به استحقاق این بیماران در گرفتن وجه مطمئن می‌کند اما بعضی از افراد بدون معرفی‌نامه هم پذیرفته می‌شوند. از جمله تسهیلات دیگر این صندوق ارجاع بیماران به بیمارستان نمازی و حمایت مالی برای تهیه‌ی منزل و سکونت آن‌ها است.»

یحیایی در ادامه می‌گوید: «تمام هزینه‌های این صندوق مستقل از دولت و توسط کاسبان،کارمندان دولت و افراد خیر تامین می‌شود. قرار بود صندوقی با عنوان صندوق مهر حضرت فاطمه‌ زهرا (س) نیز بین مردم توزیع شود اما با توجه به توزیع شعبه‌ها، کمیته‌ها و موسسات دیگر نسبت به صندوق‌های کمک بلا‎عوض بین مردم فعلا فرماندار با این طرح موافقت نکرده است.»

اعضای هیئت مدیره‌ی صندوق حضرت فاطمه‌ زهرا (س) هنوز مشخص نشده است اما طبق گفته‌ی رئیس این صندوق در اولین جلسه اعضا را انتخاب خواهند کرد و به طور یقین افرادی مثل دکتر گلستان و دکتر محقق در هیئت مدیره حضور خواهند داشت.

هیئت‌امنای مجمع خیرین صندوق دوستداران حضرت فاطمه‌ زهرا (س) اما فعالیت خود را آغاز کرده است و اعضای آن را حاج حسین فانی‌لاری رئیس شورا، دکتر محمدی رئیس شبکه، حاج حسن سراجی خزانه‌دار، مصطفی یحیایی مسئول اجرایی، دکتر محقق، حاج حسن حسینی، حاج امان‌اله وقارفرد، حاج قنبر سلطانی عضو شورا، مهندس کریمی‌فرد عضو افتخاری، تشکیل می‌دهند.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

2 نظر

  1. در پی تلاشهای بی وقفه جناب دکتر جعفرپور نماینده محترم لارستان – خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی در ارتقاء اداره صنعت -معدن وتجارت لارستان به اداره کل صنعت – معدن وتجارت وهمچنین ادره کشاورزی به اداره کل جهاد کشاورزی شورای اسلامی فداغ به نمایندگی از سوی مردم، پیام تشکر و قدردانی خود را اعلام نمودند.

    متن پیام شورای محترم فداغ به شرح ذیل می باشد .
    http://www.fedaghnews.com/?p=7923

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top