بستن

نخستین شعبه بانک شهر لار افتتاح شد

 نخستین شعبه بانک شهر لارستان در شهر قدیم، خیابان مدرس جنوبی، جنب بیت آیت الله موسوی لاری افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، در مراسمی با حضور حجت ‌الاسلام ‌و المسلمین نوربخش، امام جمعه لار، زارع معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، حق‌شناس لاری شهردار لار، دکتر حق‌گو سرپرستی منطقه ۴ بانک شهر و تنی چند از مسئولین محلی، نخستین شعبه بانک شهر افتتاح شد.

حق‌شناس لاری طی مصاحبه‌ای با خبرنگار سایت لادستان گفته است: «اهتمام اصلی بانک شهر بر توسعه شهری است و افتتاح بانک شهر در لارستان یکی از پرارزش‌ترین اقدام شورای اسلامی و شهرداری و موسسه مالی و اعتباری شهر لارستان به شمار می‌رود. این بانک تسهیل کننده تعاملات پولی شهروندان با شهرداری است وخدماتی به روز، سریع ودقیق به شهروندان ارائه می‌دهد.» او با اشاره به اینکه بانک شهر موفقیت بزرگی برای شهرداری لارستان است. او در ادامه می‌گوید: «از آنجایی که بودجه‌های شهرداری به طور کامل تحقق پیدا نمی‌کند و عدم تحقق سبب می‌شود تا پروژهای ناتمام به سال بعد موکول شود نارضایتی مردم را به دنبال خواهد داشت اما با تاسیس بانک شهر می‌توان از منابع اعتباری شهروندان استفاده نمود.»

در سایت لادستان به قول شهردار این شهر همچنین آماده است: «بانک شهر محلی بسیار مناسب جهت تجمیع عوارض شهرداری و استفاده از آن‌ها در هزینه‌های شهری است. هرگونه تلاشی که در این بانک انجام شود، سود آن به جامعه و مردم تعلق می‌گیرد و در تعامل جامعه موثر است و افتتاح بانک شهر باعث تحرک اقتصادی بیش از پیش خواهد شد. شهردار لار در پایان گفته است: «با هدف رفاه حال شهروندان برای پرداخت عوارض و انجام سایر امور بانکی، یک باجه بانک شهر در ساختمان شهرداری لار به زودی افتتاح خواهد شد.»

بر اساس اطلاعات ویکی‌پدیا «بانک شهر یکی از بانک‌های خصوصی در ایران است که در ۱۷ اسفند ۱۳۸۸ افتتاح شد و سهام آن بیشتر متعلق به شهرداری‌های شهر‌ها، کلان‌شهر‌ها، کارکنان شهرداری و بخشی از مردم است.این بانک با توجه به پتانسیل نیروی انسانی جوان و سرمایه عظیم شهرداری‌ها در چند سال آینده به یکی از ۴ بانک برتر کشور تبدیل خواهد شد.»

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top