صبح امروز، یعنی زمانی که در لار مقدمات جشن وحدت و همدلی برای تشکر از جعفرپور به خاطر ارتقای دو اداره به اداره کل فراهم می‌شد، سه بنر اعتراض‌آمیز به ارتقای این ادارات در گراش نصب شد.

به گزارش رویداد شهر، جمعی از کشاورزان و فعالان بخش کشاورزی، و همچنین بازاریان و اصناف شهرستان گراش با نصب بنرهایی در سطح شهر، اعتراض خود را نسبت به ارتقا دو اداره لار به اداره کل اعلام داشتند.

متن اعتراض بهره برداران بخش کشاورزی به شرح زیر است:

سو مدیریت شهرستان لار به دلیل انحصار طلبی و تنگ نظری در انباشت بودجه و امکانات در مرکز لار مسبوق به سابقه است و هرگونه امکاناتی با مرکزیت لار و با شعار پیشرفت و توسعه شهرستان های جنوبی فراهم گردیده بیشتر از آن که به نفع مردم منطقه باشد فقط به نفع خود لار بوده است.

ما فعالان بخش کشاورزی باتوجه به ضرر و زیان جبران ناپذیری که از ناحیه سیاست های مغرضانه و قیم مآبانه لار قبل از تحقق شهرستانی گراش و استقرار مدیریت جهاد کشاورزی متحمل شده ایم، اعتراض خود را نسبت به ارتقاء مدیریت جهاد کشاورزی لارستان به اداره کل جنوب فارس اعلام می داریم و از مسئولان وزارت جهاد کشاورزی خواهشمندیم نسبت به خواست به حق این صنف بذل عنایت را داشته باشند.

بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان گراش

 Keshavarzan 010592

متن اعتراض بازاریان و اصناف گراش نیز به شرح زیر است:

ارتقاء اداره صنعت معدن وتجارت لارستان به اداره کل اقدامی غیر کارشناسانه و ناعادلانه بوده که بر اساس سیاست های محدودنگر و خودخواهانه آنان شکل گرفته است. ما ضمن اعتراض به این موضوع، خواستار ارتقاء نمایندگی صنعت، معدن و تجارت شهرستان گراش می باشیم.

اصناف و بازایان شهرستان گراش

 Asnaf 010592

به گزارش خبرنگار گریشنا، بیانیه تشکل‌های مردمی در اعتراض به ادارات کل لار نیز که هفته قبل در نماز جمعه پخش شده بود، امروز به صورت بنر بزرگی در میدان شهید بهشتی نصب شده است.

 Tashakol 010592