بستن

جشنواره دنگ: آخرین مهلت، سوم مرداد

با پایان یافتن مهلت ارسال متن‌های نمایشی به سومین جشنواره نمایش کوتاه دنگ، به درخواست کارگردانان و گروه‌های تئاتر، این مهلت تا پایان هفته یعنی سوم مردادماه ۹۲ تمدید شد.

وبلاگ جشنواره دنگ از قول غفوری دبیر جشنواره خبر می‌دهد که تا پایان امروز، ۳۱ تیرماه، ۸ متن در شاخه‌های مختلف به جشنواره ارسال شده است. اما چند تن از تئاتری‌ها درخواست کردند این مهلت تمدید شود. با توجه به تمدید مهلت یک ماهه قبلی، و همچنین نیاز گروه‌های نمایش به انجام تمرین کافی، تصمیم گرفته شد که این مهلت بیش از پایان هفته تمدید نشود.

جشنواره نمایش کوتاه دنگ گراش در چهار شاخه‌ی نمایش صحنه‌ای، نمایشنامه‌خوانی، نمایش رادیویی و نمایشنامه‌نویسی، شهریور ۹۲ برگزار خواهد شد.

3 نظر

  1. سلام … امروز صبح سه شنبه حوالی ساعت ده صبح در بلوار سپاه جمع ده دوازده نفره شیون کنان و باحالی نزار و اکثرا افغانی را دیدم در حالیکه جنازه پسرکی شش هفت ساله ای بر بغل گرفته بودند در حالیکه صورت و بدنش کبود شده بود و از گوش و بینی وی خون جاری بود … بسیار و حشتناک بود . کاشف بعمل آمد جریان از این قرار بود : آب انباری بنام برکه حاج علی که زمین آن اوقافی است و در موقعیتی بسیار مرغوب در بلوار سپاه قرار دارد […] این آب انبار را بانخاله های ساختمانی ماشین به ماشین دارند پر میکنند . پسرک بخت برگشته بهوای جمع آوری پلاستیک کهنه و خرت و پرت آشغالی بر سطح این نخاله های انباشته شده در آب انبار وارد میشود غافل از اینکه در زیر این نخاله ها دریایی از آب و در واقع باتلاقی سنگین و مرگبار وجود دارد …. القصه …. از غروب دیروز دو شنبه تا صبح امروز سه شنبه این طفلک مفقود بود تا اینکه جسدش را از این باتلاقی که عده منفعت طلب بیرون کشیدند …. گناهش گردن کیست ؟ والدین؟ مالک زمین که لااقل دور این آب انبار دهن باز را حصار و حفاظی قرار نداد.
    خواهشمند است در راستای رسالت رسانه ای خود مطلب را پیگیری و منعکس نمایید تا شاید کودک دیگری تلف نشود.
    با تشکر / یک شهروند ساکن بلوار سپاه

    1. از اطلاع‌رسانی‌تان متشکریم. اگر خبر شما نبود، احتمالا به علت افغان بودن این کودک، خبری به دست ما نمی‌رسید. ولی چند جا پیگیری کردیم تا بالاخره اورژانس از موضوع خبردار بود و خبر را در سایت منتشر کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top