بستن

مهارت‌آموزی، محور کلاس‌های تابستانی اوز

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه اوز با تاکید بر کیفیت‌بخشی کلاس‌های تابستانه ویژه دانش‌آموزان گفت: مهارت‌آموزی محور فعالیت‌های این کلاس‌ها است.

خبرگزاری فارس: مهارت‌آموزی، محور فعالیت‌های کلاس‌های تابستانی دانش‌آموزان اوز

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اوز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش اوز، بهرام زمانی در بازدید از کلاس‌های طرح اوقات فراغت تابستانی که در کانون فرهنگی تربیتی شهید راستگو و حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: تمام تلاش در کیفیت‌بخشی به کلاس‌های تابستانی امسال حول محور «مهارت آموزی» است.

وی گفت: بر اساس شعار وزارت آموزش و پرورش مبنی بر اینکه هر دانش‌آموز باید یک مهارت بیاموزد تصریح کرد: تخصصی کار کردن و انتخاب رشته‌های فرهنگی هنری مورد علاقه دانش‌آموزان باید از دوران ابتدایی آغاز شود.

زمانی با بیان اینکه برخی از فعالیت‌های فرهنگی مانند آموزش مسائل مذهبی و دینی به عنوان پیش‌نیاز محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: فعالیت در رشته‌های هنری باید با ذائقه و علاقه دانش‌آموز سنخیت داشته باشد تا بتواند پایه‌ای برای آینده قلمداد شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه اوز ضمن بازدید از کلاس‌های نقاشی رنگ و روغن، سفال، رباتیک و املا و انشا، از تلاش مربیان و دست‌اندرکاران تشکر کرد.

وی در جمع تعدادی از اولیای دانش‌آموزان که در کانون حضور داشتند گفت: والدین باید زمینه را برای حضور مؤثر دانش‌آموزان خود در کلاس‌های تابستانی فراهم کنند.

کلاس‌های تابستانی خوشنویسی، کامپیوتر، سفال، عکاسی، زبان انگلیسی، رباتیک، املا و انشا و پخش فیلم برای دوره‌های تحصیلی مختلف برای دانش‌آموزان دختر و پسر در شهرها و برخی روستاهای این منطقه، برپا شده است.

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top