بستن

حادثه در کوهستان؛ دلاور جان به در برد

 گریشنا: خسرو دلاور، ۶۰ساله، از ارتفاعات بالای تنگ بادامی سقوط کرد، ولی با وجود شکستگی دنده‌ی راست و پای راست، جان سالم به در برد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گراش، او اکنون به بیمارستان منتقل شده است و سطح هوشیاری مناسبی هم دارد.

یکی از نزدیکان دلاور می‌گوید: «او عاشق کوه است. امروز صبح همراه برادرش به کوه زد، و خبر حادثه را برادرش به پسر او می‌رساند. وقتی به دنبال‌اش می‌روند، او را بیهوش پیدا می‌کنند.»

روابط عمومی هلال احمر هم نقل می‌کند: «حادثه ساعت ۹ شب رخ داده است. او حدود ۵۰ متر از کوه به پایین غلت خورده و با خوش‌شانسی پشت یک بوته گیر کرده است. وقتی ساعت ۱۰:۳۰ او را پیدا کردند و با تیم امداد کوهستان هلال احمر تماس گرفتند، گفتند بیهوش است. آموزش کمک‌های اولیه و CPR از طریق تلفن به آنها داده شد، و مصدوم به حالت بهتری رسید.»

تیم اول امداد کوهستان هلال احمر ساعت ۱۰:۴۵ به پای تنگ بادامی می‌رسد، و تا پیدا کردن مصدوم و حمل او به پایین، حدود ۴ ساعت طول می‌کشد. در این بین تیم دوم امداد کوهستان هم سر می‌رسد و نیمی از سختی پایین آوردن مصدوم را به عهده می‌گیرد.

روابط عمومی هلال احمر اطمینان می‌دهد که وضعیت خسرو دلاور در حال حاضر باثبات است و او توانسته است چند کلمه‌ای با اطرافیان‌اش در بیمارستان صحبت کند.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top