بستن

جسد «م» از برکه بیرون کشیده شد

گریشنا: ساعت ۲۳ و ۴۰ دقیقه امشب جسد «م» از برکه بیرون کشیده شد. تیم‌های امداد و نجات هلال احمر و آتش‌نشانی از عصر امروز در تلاش بودند که این فرد غرق شده را پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار گریشنا امشب ۲۴ تیرماه تیم‌های امداد هلال احمر و آتش‌نشانی در حال خالی کردن برکه‌ای واقع در پشت بازارچه مرکزی و گلزار شهدا بودند که احتمال داده می‌شد فردی در آن غرق شده است. لباس و وسایل «م»، مردی حدود سی و پنج ساله، در جنب این برکه قرار داشت. ساعتی بعد جسد متوفی در اعماق برکه پیدا شد. پلیس می‌گوید برای اظهار نظر در مورد دلیل مرگ باید منتظر نظر پزشک قانونی ماند.

عبدالرضا شمسی مالک برکه‌های فوق می‌گوید: «به در خواست مادر فرد گمشده، ظهر امروز به جستجو در محل پرداختم. بعد از کمی کنکاش، مدارک فرد مورد نظر پیدا شد، اما به دلیل وجود چند برکه، احتمال وقوع هر گونه حادثه‌ی می‌رفت. جندین بار با نیروی انتظامی تماس گرفتم. ساعتی بعد، پرسنل نیروی انتظامی در محل حاضر شدند و در پی آنها نیز نیروهای اورژانس، هلال احمر، و آتش‌نشانی به محل آمدند.»

از عصر امروز تا ساعت ۲۳ و چهل دقیقه عملیات تجسس ادامه داشت. خودروی آتش‌نشانی و هلال احمر آب باقی‌مانده در یکی از برکه‌ها را تخلیه کردند تا از سرنوشت فرد گمشده مطمئن شوند تا این که سرانجام با تلاش نیروهای تجسس، جسد فرد از اعماق برکه بیرون کشیده شد.

گمانه‌‌زنی‌های مختلفی در مورد دلیل این مرگ انجام شده که باید دید تحقیقات پلیس آگاهی به کجا می‌رسد.

 

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

14 نظر

  1. مثل همیشه باید دعا کنیم که دیگر شاهد چنین وقایعی نباشیم . اما انگار که این چنین رخدادهای تلخ با روزگار ما درهم امیخته شده .
    بازهم می گویم که این اخرین باشد

  2. درود بر نیروهای شجاع و فداکار هلال احمر که در همه شرایط به داد مردم میرسند،
    و تشکر ویژه دارم خدمت محمد شکاری مربی و سرپرست این تیم که با شجاعت تمام در آن شرایط سخت وارد برکه شدند و جسد رو در آن شرایط از برکه خارج کردند….
    همه مردم ولایی گراش به داشتن چنین نیروهایی افتخار میکنند…

  3. منم جای خود از همه نیروهای امدادی علی الخصوص تیم امداد ونجات جمعیت هلال احمر کمال تقدیر و تشکر را دارم که از ساعت ۶ عصر تا ۱۲ شب با اینکه روزه بودن به جستجو پرداختند امیدوارم مردم قدر زحمات زحمت کشان را بدانند…
    خدا قوت با تشکر

  4. منم از آن مرد باید تشکر کنم که خودشو کشت تا افرادی مثل دلسوز و ناشناس بتوانند از فداکاری های افراد تشکر کنن نه اینکه نگران چنین وقایعه ای باشیم که در گراش داره رخ میده..

    1. حاجی دلت خوشه انگار؟ مگه همین آدمهای زحمت کش خبر دارند که طرف میخواد کی و کجا بمیره که برن سروقتش و نزارن بمیره ؟

      شهر بزرگه ۲۰ تا گشت نیرو انتظامی و امداد و… هم بزارن، فقط ۲۰ نقطه احتمال جرائم نیست ، بقیه جاها رو چیکار میکنین؟
      فقط دعا کنیم حوادث جانی نداشته باشیم همین !!!

  5. jefi جان مردم که نمیتونن جلوی خودکشی دیگران را بگیرن این یک بحث فرهنگیه که باید برنامه ریزی براش بشه
    همین که نیروهای هلال احر تونستن در اون شرایط و با زبان روزه این تلاش ها رو انجام بدن و جون خودشون رو به خطر بندازن خودش جای بسی خوشحالیه چون من اونجا شاهد بودن که نیروهای هلال احمر و آتش نشانی فقط با آب افطار کردن و تا ساعت یک نصف شب اونجا بودن

  6. وقتی میگم بعضی ها چشم ندارن ببینند زحمات رو بخاطر همینه…
    اگه نرن و توی حوادث خوشون رو نرسونند میگن چرا نیومدن یا دیر اومدن، اگر هم بیان بخواهیم ازشون تشکر کنیم میگن جای تشکر نیست، jefi کسی از شما نظرخواهی نکرد من فقط قدردان زحماتشان بودم اگه جای اونا شما بودین میگفتین بریم به کارمون برسیم چیکار به ما داره پس بدون که گاهی مواقع باید قدردان این زحمات باشیم نه اینکه چشممون رو ببندیم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 نظر
scroll to top