بستن

شماره ۱۹ افسانه ویژه گراش: انتخابی مطمئن + دانلود

شماره ۱۹ افسانه گراش به همراه تحلیل‌هایی بر انتخابات شورای شهر گراش منتشر شد.

به گزارش گریشنا شماره تیرماه افسانه ویژه گراش ۲۳ تیرماه در ۸ صفحه منتشر شد. «انتخابی مطمئن» تیتر این شماره افسانه است نویسندگان افسانه با انتخاب این تیتر معتقدند که گراشی‌ها طبق پیش‌بینی‌ها و به افراد دارای سابقه مدیریتی رای داده‌اند. تیتر «روحانی: ۳۹٪» به انتخابات ریاست‌جمهوری اختصاص دارد. افسانه وضعیت آرا نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری را در شهرستان‌های استان فارس بررسی کرده است.

محمد خواجه‌پور یکی از سردبیران در سرمقاله «گلویی برای جیغ بنفش» می‌نویسد: «گراش در وضعیت شهرستانی نیاز بیشتری به جریان‌های سیاسی از هر سنخی دارد. آرایی که مردم به جریان‌های سیاسی می‌دهند باید توسط افرادی مدیریت و جهت‌دهی شود تا بتوان خواسته‌های مردم را از دولت مطرح کرد.»

مهمترین خبر این شماره افتتاح مسکن مهر به دست وزیر است. در حاشیه سفر وزیر راه و شهرسازی به گراش، افسانه ساعات حضور وزرای دولت‌های نهم و دهم در گراش جمع زده و به عدد «چهار ساعت» رسیده است. کنکور و سرقت مسلحانه دیگر خبرهای اصلی این شماره است.

در پرونده تحلیل انتخابات پنج مطلب منتشر شده است. ابوالحسن محمودی اولین سوال‌ها را از منتخبین مردم پرسیده است. رضا شیروان به سراغ شهردار رفته است و درباره ماندن یا رفتن او پرسیده است. فاطمه یوسفی گزارشی از حضور زنان در انتخاب نوشته و تفاوت روش تبلیغاتی شیبانی و خواجه در انتخابات را بررسی کرده است. محمد خواجه‌پور با نمودار تفکیکی صندوف‌های رای به این سوال پاسخ داده است که آیا گراشی‌ها محله‌ای رای داده‌اند؟ و مسعود غفوری هم محل سکونت نامزدها و منتخبین نهایی شورای چهارم را تحلیل کرده است.

در صفحه ورزش، سهم پینگ‌پنگ بیش از دیگران است و خبر فوتبال نونهالان نیز بخش دیگر این صفحه را به خود اختصاص داده است.

در ستون‌ستان علی داوری‌فرد به سراغ جانباز نعمت ستوده رفته است. ستوده می‌گوید: «دستفروشم و راضی‌ام که دست‌فروش‌ام». فاطمه ابراهیمی نیز به مناسبت نیمه شعبان به سراغ فیمیلین، زنی شیعه اهل فیلیپین با نام ایرانی مریم رفته است. صفحه شما به مصاحبه با رییس اداره جهاد کشاورزی گراش اختصاص دارد.

شماره پیشین افسانه گراش (+) برای دانلود روی سایت گریشنا قرار گرفت. این شماره را نیز می‌توانید از گریشنا دانلود کنید. (+)

2 نظر

  1. سلام.
    لطفا اشتباه تایپی رو تصحیح کنید.(فیلمین) نه.نام ایشون فیمیلین هستش.البته نام ایرانیش مریم
    و به مناسبت (نیمه شب) نه.به مناسبت نیمه شعبان
    تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top