بستن

استقلال دانشکده علوم پزشکی، از دانشگاه علوم پزشکی شیراز

شورای گسترش آموزش وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی روز سه‌شنبه هیجدهم تیر‌ماه عنوان «خدمات بهداشتی درمانی» را  به دانشکده‌های علوم پزشکی گراش و لارستان افزود. این خبری است که امروز نوزدهم تیرماه در سایت دکتر جعفرپور، نماینده مجلس، درج شده است، و از طریق اطلاعیه‌ای از طرف دفتر جعفر‍‌پور در گراش نیز به سایت گریشنا ارسال شده است.

دو نفر از منابع آگاه در این زمینه می‌گویند در حال حاضر بخش‌نامه یا خبری مبنی بر موافقت وزارت‌خانه با اضافه شدن پسوند «خدمات بهداشتی و درمانی» به دانشکده‌ی علوم پزشکی لارستان و گراش ارسال نشده است؛ اما با استناد به چند منبع معتبر و به نقل از سایت جعفر‌پور این خبر مورد تایید است، و بعد از پشت سر نهادن چارت سازمانی حدود یک ماه دیگر این طرح به مرحله‌ی اجرا خواهد رسید.

با افزوده شدن این عنوان، بیمارستان، شبکه‌ی بهداشت و درمان و دانشکده‌ی علوم پزشکی به صورت یک مجموعه در‌می‌آید و منابع انسانی و مالی این مجموعه از دانشگاه علوم پزشکی شیراز مستقل می‌شود و به صورت مستقیم زیر نظر وزارت‌خانه اداره خواهد شد. با توجه به ارتقای دانشکده علوم پزشکی به دانشکده‌ی علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی، تغییراتی نیز در ساختار اداری خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان ایجاد خواهد شد.

خبر دیگری که امروز نوزدهم تیر‌ماه در سایت دکتر جعفر‌پور منتشر شد، گرفتن مجوز برای احداث بیمارستان ۱۳۰ تخت‌وخوابی در شهرستان خنج بود.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

3 نظر

  1. سلام با تشکر از اطلاع رسانی اتان . تیتر خبر ایراد دارد لطفا اصلاح فرمایید : دانشگاه علوم پزشکی شیراز صحیح میباشد مه دانشگاه شیراز. اطلاع دارید اولی زیرمجموعه ای از وزارت بهداشت و درمان بوده و دومی وابسته است به وزارت علوم و فناوری.

  2. سلام، پایگاه خبری تحلیلی “خنج کهن” راه اندازی شد. جدیدترین اخبار، رویدادها و حواشی خنج را در این پایگاه بخوانید.
    از شما درخواست داریم در صورت امکان آدرس پایگاه خبری تحلیلی “خنج کهن” را در سایت خبری “گریشنا” لینک نمایید.
    باتشکر و خداقوت/ یاعلی (ع)
    http://www.khonjekohan.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top