بستن

هوای گراش چند درجه است؟

در حالی که هوای گراش به ۴۲ درجه بالای صفر می رسد خبرگزاری فارس از لامرد خبر داده است که دمای هوا در لامرد به ۴۹ درجه رسیده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، از دیروز تا ساعات نخستین صبح امروز، گرمای شدید هوا و وزش تند تش‌باد در لامرد به شدت افزایش یافته است.

کارشناس اداره هواشناسی لامرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان آخرین درجه هوای دیروز در لامرد را ۴۹ درجه اعلام کرد، اما بسیاری از مردم شهر لامرد معتقدند که گرمای دیروز هوا در این شهر به ۵۵ درجه رسیده است.

این در حالی است که در کم‌تر از یک ماه گذشته و با تلاش‌های نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، سرانجام تعرفه برق ماه‌های گرم شهرستان‌های لامرد و مهر به مدت هفت ماه (از اول فروردین تا پایان مهر) از نوع مناطق گرمسیری (۱) محاسبه می‌شود، از این رو بار سنگین هزینه‌های گزاف قبض‌های برق، از دوش مردم لامرد برداشته شد که نشان می‌دهد در هفت ماهه نخست هر سال گرمای خشک و طاقت‌فرسا در سطح این شهرستان حکم فرما است.

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top