بستن

افتتاح مرکز نیکوکاری حضرت ولی عصر(عج)

مرکز نیکوکاری حضرت ولی عصر (عج) شهرستان گراش افتتاح خواهد شد.

به گزارش حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گراشٰ، این مرکز در آخرین روزهای ماه شعبان المعظم و در آستانه ماه مبارک رمضان در تاریخ هفده تیرماه با حضور مسئولین استانی و شهرستان افتتاح خواهد شد.

محمود عبدالهی مسئول حوزه مشارکت‌های مردمی می‌گوید: «با بهره گیری از اندیشه های متعالی حضرت امام و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری و با هدف تقویت و گسترش حضور موثر و آگاهانه مردم در جهت نیل به آرمان بلند امداد در فقر زدایی و عدالت گستری با استفاده بهینه از منابع و ظرفیت خیرین و تشکل های مردمی، اولین مرکز نیکوکاری کشور با نام  «حضرت ولی عصر (عج)» افتتاح خواهد شد.»

این مرکز یک واحد مردمی کمیته امداد بوده که در سطح محلات و در جهت توسعه مشارکتهای مردمی و ارائه خدمات به محرومین تحت نظارت این کمیته فعالیت می‌کند. ضمن اینکه ساختار این شبکه نیکوکاری مردمی، مجموعه ای از نیروهای مردمی است که بصورت داوطلبانه جهت جذب کمکهای مردمی و ارائه خدمات به نیازمندان در چهارچوب قانون و با نظارت کمیته امداد امام فعالیت می نمایند.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

3 نظر

  1. با عرض سلام و خسته نباشید به خیران و نیکواندیشان
    ۱خواهشی عاجزانه و دلسوزانه دارم به مسوولین این کمیته امداد نوپا
    شما به حرف و درد دلهای مردم گوش میدین و از رو حرف اونا تصمیم میگیرین. اما لطفاً هرکسی اومد و گفت من سرپرست ندارم, من مریضم, من فلانم و… فقط رو حرف اونا بسنده نکنید.
    من خیلی از تحت پوششها میشناسم که بخدا قسم خونشون مثل مور و ملخ مردم مرین و واسشون وسایل میبرن _حالا بماند که از کمیته همیشه ماشین کمیته دم در خونشون وایساده) اینا دیگه سیر شدن…
    باور نمیکنید… بعد از چند مدت این فرد وسایلاشو میریزه بیرون, میگه از مد افتاده, رنگش قشنگ نیست… خب آدم حسابی اگه واقعاً نمیخای که از اولش ورندارد چرا حق مردم دیگه رو میخوری
    (من کوچه روبرو گراش سنتر هستم). بیاین بپرسین

    1. باز میگم…
      ۱این خانواده ۱پسر متأهل داره, ۱بار خودشون گفتن مریض نمیتونه کار کنه. (نمیره سر کار- همیشه بیکار) اما می باخبرشدیم خرید و فروش ملک و زمین و اینا میکنه.. (دلالی)
      بالاخره ۱منبع درامدی داره که… هرکاری باشه بدون مزد نمیشه.
      می بنی گوشت واسشون میبرن ، بعد چند روز کوچه بو ورداشته از تعفن، می فهمیم انداختن تو سطل، میگن ما گوشت سرخ نمیخوریم.
      خوب پدر بیبامرز بگو طرف بگو نمی خوریم ازش نگیر (یا هم بگو حالا که زحمتشو میکشی مرغ بیار).
      چندنفر آدمای خاصی هستن که به اینا سر میزنن. (حالا ماه رمضون نزدیکه… واویلا تو کوچه ما… صف میکشن… ازهمه چی… والاه ما که سرپرست داریم اقد وسایل نداریم)

      1. ضمناً ای خانواده جز موسسه امام علی – علیه السلام- هم هستند.
        شاید هم واقعاً مسوولین کمیته و موسسه امام علی خبر ندارن. و واقعن هم نمیرسن به همه موارد و به همه مردم برسن. اما ما میترسیم میگیم اگه گفتیم شاید روزی از روخانواده ای داریم میبیندیم.
        اما تو روخدا… به این ماه عزیز قسم… لطفاً دقت کنید.
        اجرکم عندالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top