بستن

یک زوج ۶۰ میلیون تومان به بیمارستان لامرد اهدا کردند

توسط زوج نیک‌اندیش لامردی صورت گرفت

ازوج نیک‌اندیش لامردی با حضور در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) لامرد و آشنایی با کمبودهای این مرکز اقدام به اهدای ۶۰ میلیون تومان برای تکمیل تجهیزات کردند.
خبرگزاری فارس: اهدای 60 میلیون تومان به بیمارستان ولیعصر (عج) لامرد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، یک دستگاه نوار قلب به ارزش ۴ میلیون تومان، یک ساکشن به ارزش یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برای بخش داخلی، یک ساکشن به ارزش یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برای بخش «آی سی  یو» از جمله تجهیزاتی بود که به همت خیران، غلام عبدالله‌زاده و همسر وی مریم رستمی به بیمارستان افزوده شد.

دیگر تجهیزات افزوده شده به بیمارستان توسط این خیران شامل دو دستگاه خنک‌کننده نصب در سالن بیمارستان به ارزش ۵ میلیون تومان، ۱۰ ویلچر به ارزش ۳ میلیون تومان، نصب خنک‌کننده به ارزش یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای بخش رادیولوژی، فشارسنج و دستگاه اتوماتیک تهیه چای به ارزش ۶۰۰ هزار تومان برای بخش زایشگاه، است.

همچنین تهیه کانکس نگهبانی در محوطه بیمارستان به ارزش ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای بخش نگهبانی، سقف کاذب و «پی وی سی» دیوارها و کمد و لوازم برقی به ارزش ۴ میلیون تومان برای دفتر پرستاری، کانتر پذیرش و حسابداری و اطلاعات و صندلی‌های لازم به ارزش ۳ میلیون و پانصد هزار تومان برای پذیرش، از جمله دیگر مواردی بود که توسط این زوج خیر تامین شد.

همچنین نقاشی و رنگ‌آمیزی سالن اصلی و راهروها و نصب پنل به ارزش ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، رنگ‌آمیزی اتاق اطفال و تهیه وسایل بازی آنها به ارزش یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای بخش اطفال، خرید سرامیک، مصالح و بنایی ستون‌ها و سالن  به ارزش یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، از دیگر موارد مورد توجه این خیران بود که هزینه‌های آنها را پرداخت کردند.

تهیه میز و صندلی و تلفن نگهبانی و هزینه تابلوسازی به ارزش یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، خرید لوازم برقی چراغ‌ها، کابل و صندلی برای بخش‌های مختلف و لوازم متفرقه به ارزش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پرداخت ۱۰ میلیون تومان برای کمک به بیماران بی‌بضاعت بیمارستان به دفتر مددکار اجتماعی نیز شامل کمک‌های این خیران بود.

انتهای پیام/۲۴۴۸/ق/گ۱۰۰۳

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top