بستن

از جوانان برتر شهرستان تقدیر می‌شود

برنامه گرامیداشت روز جوان و تقدیر از جوانان برتر روز یکشنبه ۹ تیرماه برگزار می‌شود.

به گفته مرتضی موغلی رابط فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش، مراسم تجلیل جوانان برتر شهرستان در حوزه های مختلف در روز یکشنبه مورخ ۹/۴/۹۲ در فرمانداری شهرستان برگزار خواهد شد. وی گفت: بدون شک اگر به دنبال پیشرفت کشور و شهرمان در همه ابعاد می باشیم توجه متفاوت به جوانان گریزناپذیر است، جوانانی که از سلاله علی اکبر (ع) هستند. جوانان اصلی ترین سرمایه اجتماعی یک کشور می باشند.

موغلی گفت: جوانی دوران موثری است که در روایات دینی و آموزه های اسلامی به آن تاکید شده است و نامگذاری یک روز به نام جوانان سبب می شود که حداقل برای یک روز هم که شده دور از هرگونه شعارزدگی، کمی بیشتر به دغدغه های این بخش مهم و موثر از جامعه توجه شود و به یادمان بیاید که جوانان در جریان تحولات مختلف فرهنگی، اقتصادی، ورزشی، اجتماعی و . . . در کشور و شهرستان همیشه نقش موثر و قابل توجهی ایفا کرده اند.

این مراسم قرار بود روز سه‌شنبه ۵ تیرماه برگزار شود که به دلیل تداخل با برنامه سفر وزیر راه و شهرسازی به ۹ تیرماه موکول شد.

2 نظر

  1. آیا معلوم نیست این جوانان پر شور و موفق از چه قشری بوده و مشغول چه کاری هستند؟ یا اینکه اصلا به پاس چه کاری می توان یک جوان برتر لقب گرفت؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top