بستن

عبدالحسین مهروری سرپرست دفتر نظارت انتخابات شد

عبدالحسین مهروری به عنوان رئیس هیات نظارت و بازرسی و آقایان غلامحسین رسولی‌نژاد و احمد رستم‌پور به عنوان اعضای هیات نظارت و بازرسی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.

عبدالحسین مهروری به عنوان سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان گراش معرفی شد. به نقل از گراش من، در همایشی که با حضور ناظران شورای نگهبان شهرستان گراش در محل سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش برگزار شد، عبدالحسین مهروری به عنوان سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان گراش معرفی شد.

رنجبر سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان فارس در این همایش با اشاره به مسئولیت خطیر ناظران به ویژه در انتخابات اسفند ماه مجلس شورای اسلامی، خواستار توجه هر چه بیشتر ناظران به رعایت تقوا، بی طرفی و امانت داری در انتخابات شد. او گفت: با توجه به شیطنت‌های دشمنان انقلاب اسلامی و نظام، هوشیاری و مراقبت ناظرین انتخابات مهم و تاثیر گذار است.

عبدالحسین مهروری سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان گراش گزارشی از چگونگی استقرار دفتر و پیگیری های صورت گرفته ارائه داد و گفت: با توجه به ارتقاء بخش گراش به شهرستان دفتر نظارت و بازرسی انتخابات برای نخستین بار در شهرستان گراش مستقر و امور مربوط به شورای نگهبان در طول سال پیگیری و انجام خواهد داد.

در این مراسم عبدالحسین مهروری به عنوان رئیس هیات نظارت و بازرسی و آقایان غلامحسین رسولی‌نژاد و احمد رستم‌پور به عنوان اعضای هیات نظارت و بازرسی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.

عبدالحسین مهروری، حراست شهرداری گراش، شهردار گراش به مدت چهار سال، و بخشداری گراش را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

 

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top