فاطمه افشار برنده‌ی مسابقه‌‌‌ی« خاطرات روز انتخاب» شد.

مسابقه‌ی « خاطرات روز انتخاب» را موسسه‌یفرهنگی هفت برکه با همکاری خانه فرهنگ و روابط عمومی شهرداری برای رای اولی‌ها برگزار کرد. در ایام انتخابات فراخوان این مسابقه درگریشنا منتشر شد. به افشار تنها شرکت‌کننده‌ی این مسابقه هدیه‌ای تعلق خواهد گرفت.

خاطره‌ی فاطمه افشار در رابطه با شیرینی اولین تجربه‌ی مشارکتش در سرنوشت کشور را بخوانید:

سلام من رای اولی هستم. احساس بزرگ بودن در لحظه‌ای از زندگی ممکن است اتفاق بیافتد. بزرگ بودن زمانی زیباتر و قشنگ‌تر است که می‌توانی در سرنوشت کشوری دخیل باشی.

احساس عجیب و جالبی است، زمانی که رئیس جمهور کشورت با رای تو که یکی از میلیون‌ها رای است، مشخص می‌شود. از چند روز قبل از انتخابات منتظر چنین روزی بودم.

آن‌قدر برای رای دادن شور و شوق داشتم که حتی برای رفتن به مدرسه و دیدن نمره‌های امتحانات نوبت دوم رغبت نداشتم. شب قبل از انتخابات خوابم نمی‌برد. فقط می‌خواستم زودتر صبح شود و برای اولین بار در انتخابات شرکت کنم.

سال‌های قبل به همراه مادرم می‌رفتم و رای مادرم را خودم در صندوق می‌انداختم. این بار هم به همراه مادرم رفتم، اما برای انداختن رای خودم در صندوق.

وقتی برگه رای‌گیری را پر می‌کردم و اسم کاندیدا مورد نظرم را که از چند روز قبل مشخص کرده بودم، می‌نوشتم دستانم می‌لرزید. بالاخره نوشتم و برگه را در صندوق انداختم تا تکلیف خودم را انجام داده باشم.

نکته جالبتر از همه این بود که دلم نمی‌آمد ضرب انگشتم را پاک کنم. دوست داشتم همه ببینند که من رای اولی هستم و برای کشور عزیزم ایران اسلامی تصمیم بزرگی گرفته‌ام.

img.jpg