بستن

گرامیداشت اول تیر سالروز تاسیس اداره تبلیغات اسلامی

در مراسم گرامی‌داشت سالروز تاسیس اداره تبلیغات اسلامی از کارمندان این اداره تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی گراش، مراسم سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی ۲۹ خرداد ۱۳۹۲  بعد از نماز مغرب و عشا همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام در محل باغ نور (اسعدی) با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئولین ادارات و نهادها، ائمه جماعات مساجد، مسئولین هیات‌های مذهبی  و دست‌اندرکاران مراسم معنوی اعتکاف گراش برگزار شد .

در این مراسم  حجت الاسلام حبیب باقری رییس اداره تبلیغات اسلامی ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) به تشریح فعالیتهای اداره تبلیغات اسلامی گراش پرداخت .

وی اظهار داشت : پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، امام خمینی (ره) با بینش و درایت معنوی خود سازمانها و نهادهایی تأسیس کردند که یکی از آنها سازمان تبلیغات اسلامی بود .

حجت الاسلام باقری افزود : نهاد تبلیغات اسلامی یک نهاد مردمی است که با روح و معنویت مردم کار دارد . اگر جامعه ای سرشار از معنویت باشد این جامعه بالنده است .

وی در ادامه تصریح کرد : اداره تبلیغات اسلامی بیش از ۴۰ هیأت مذهبی در گراش ساماندهی کرده و در آموزشها و فعالیتهای قرآنی در سطح استان مقامهای برتر کسب کرده است .

شایان ذکر است در پایان از کارکنان این اداره و همچنین دست اندرکاران مراسم معنوی اعتکاف تجلیل شد.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top