بستن

تبریکات ما را پذیرا باشید

گریشنا: نتایج آرای شورای اسلامی شهر گراش اعلام شد و هفت نفر به شورای چهارم راه یافتند. مردم می توانند پیام تبریک خود را ارسال کنند.

سایت اطلاع رسانی گریشنا که تحت مدیریت موسسه فرهنگی هفت برکه فعالیت می کند به خوبی توانست خلا اطلاع رسانی را پر کند و با سرعت، دقت و صحت هرچه تمام تر اخبار دو رویداد بزرگ انتخاباتی را در گراش پوشش خبری دهد. نیک می دانیم که هر رای شما مردم، رای به نظام اسلامی بود، آن گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند.

همه می دانیم که گراشی ها در سراسر جهان پراکنده اند و دوست دارند اخبار زادگاه خود را پیگیری کنند، بنابراین بر خود فرض دانستیم در حد توان خود به آنان خدمت فرهنگی کنیم. امید که مورد رضایت خداوند بزرگ قرار گیرد.

به آگاهی می رساند که هفت تن از فرزندان گراش آقایان: علی اصغر حسنی، حبیب مهرابی، محمد ناصری، عبدالرضا هرمزی، علی اصغر لطافت، مهروش شیبانی و جعفر یوسفی توانستند رای اعتماد مردم را از آن خود کنند و این اعتماد وظیفه آنان را در قبال خدمت صادقانه و فراگیر سنگین تر می کند.

موسسه فرهنگی هفت برکه، ضمن تبریک به این عزیزان، موفقیت بیشتراین بزرگواران را از خداوند سبحان مسئلت می نماید.

همشهریان عزیز، شما هم می توانید پیام های تبریک خود را به این بسته خبری ارسال فرمایید.

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

43 نظر

  1. با سلام . یک خسته نباشید برای تمام کسانی که از دیشب تا الان دارن اخبار انتخابات رو برای مردم فهیم شهرستان گراش جمع اوری میکنن . دیشب چند بار و الان هم تو سایت صحبت نو و لادستان رفتم هیچ خبری از ریز مطالب نیست . واین نشانه ی عملکرد فعال سایت شماست . مردم شهرستان گراش . به این سایت افتخار کنین

    1. آقای فرهاد مهیایی سلام
      از لطف شما سپاسگزاریم. امید که با دلگرمی شما دوستان، به اطلاع رسانی خود آن گونه که سزاوار مردم گراش است، ادمه دهیم.
      موفق باشید.

  2. با سلام. به آقایان علی اصغر حسنی، حبیب اله مهرابی، محمد ناصری، مهندس عبدالرضا هرمزی، دکتر علی اصغر لطافت، مهروش شیبانی و مهندس جعفر یوسفی تبریک می گویم.
    به امید خدمت به مردم و موفقیت بیشتر افراد فوق.

  3. سلام
    آفرین بر شعور سیاسی بالای شهروندان گراشی و خسته نباشید به کلیه دست اندرکاران انتخابات شورا و ریاست جمهوری.
    و همچنین تشکر ویژه از مدیران و کارکنان سایت گریشنا.
    تبریک به عزیزان راه یافته دوره چهارم شورای شهر گراش
    باتوجه به انتخاب شورای قَدَر از طرف مردم، امیدواریم که شورای شهر بتواند مدافع حقوق ضایع شده و بر زمین مانده ی شهروندان گراشی را حل و فصل کنند. انشاءالله%

    1. شاعر محلی سرا آقای علی اکبر شاه محمدی
      با سلام و سپاس از یادآوری شما، کلمه تبریکات جمع تبریک است. ارجاع به لغت نامه ی دهخدا :
      تبریک شادباش‌گفتن, مبارکبادگفتن, دعای‌برکت‌کردن ۱- ( مصدر ) شاد باش گفتن خجستگی خواستن . ۲- ( اسم ) شاد باش تهنیت . جمع : تبریکات . دهی از دهستان مزرج …

  4. حقیقتا باید از عزیزان و دست اندرکاران سایت خبری گریشنا بابت خبررسانی سریع و دقیق تشکر کرد. من دیشب تا ساعت ۳بامداد لحظه به لحظه به سایت گریشنا سر میزدم و شاهد بودم که هربار به روز شده و اخبار دقیقتر درج شده بود. تلاش و احساس مسوولیت این عزیزان واقعا ستودنی است. به زعم خودم صمیمانه از دست اندرکار سایت گریشنا تشکر میکنم و امیدوارم همیشه در این عرصه موفق و پیشتاز باشید. خدمت اعضای شورای چهارم هم تبریک عرض میکنم. ترکیب مناسبی منتخب شدند، امید است بیش ازپیش شاهد رشد و اعتلای گراش عزیز باشیم.

    1. جناب آقای محسن سلیمی
      سلام
      تقدیر شما مایه دلگرمی برای نویسندگان و مدیران سایت است. همه نویسندگان سایت از جمله برادر عزیزمان اقای محمد خواجه پور و مسعود غفوری و عبدالرضا افشار و … دیشب را پای رایانه بیدار بودند. امروز شیفت این ناچیز بود که به پیام های شما پاسخ بدهم. همه به تشویق نیاز دارند. ممنونیم.

  5. بر خود لازم میدونم که از عکاس مودب و جوان شهرمون آقای محمد امین نوبهار نیز تشکر کنم که پوشش خبری کاملی را داده بودن
    و آرزو دارم که هر هفت نفر این عزیران بسان هفت رزمنده برای اعتلای این شهر تلاش و مجاهدت کنند و تا آخر دوره ۴ ساله شون به خدا توکل کنند و اهداف شهر را پیگیری نمایند.
    بدرستیکه خدا با صابرین است

  6. به دوستان عزیزم که در ماهنامه افسانه و سایت گریشنا فعالیت می کنند تبریک می گویم بابت اطلاع رسانی دقیق. فکر کنم آقایان خواجه پور، غفوری و افشار از دیروز صبح تا الانه نخوابیده باشند.
    دست همه ی شما را از دورادور می بوسم.
    خبرنگاری شغل سختیست

    1. سلام بر مرتضی
      بله این دوستان الان در خواب ناز هستند و بعد از ظهر که بیدار شدند، دور تازه ای از ایران اسلامی شروع شده است. البته بسیاری از شما بینندگان سایت نیز تا صبح بیدار بوده اید. بر همه درود .

  7. سلام.
    من هم به نوبه خودم به این به این عزیزانی که مورد اعتماد مردم واقع شدن و رای آوردن تبریک میگم. به خصوص خانم شیبانی که خودشون به اندازه ۶ تا مرد می ارزه

  8. تبریک به همه کاندیدای مورد اعتماد و قبول مردم گراش.

    ۱ علی‌اصغر حسنی ۱۰۸۰۱ – نماینده مردم
    ۲ حبیب‌اله مهرابی ۱۰۷۰۱ – دلسوز شهر و جوانان شهر ،‌مدیر و دبیر خودم خیلی واسم زحمت کشیده.
    ۳ محمد ناصری ۷۱۶۳ – دلسوز دانش آموزان
    ۴ عبدالرضا هرمزی ۶۲۲۳ – پدر خودم ، دلسوز شهر و مردم- اندازه یک پدر واسم زحمت کشیده.
    ۵ علی‌اصغر لطافت ۴۸۲۱ – استاد خودم
    ۶ مهروش شیبانی عمله ۴۴۳۵ – مدیر سخت کوش شهر
    ۷ جعفر یوسفی ۳۸۲۷ – دوست صمیمی خودم، جوان و تلاشگر

  9. سلام
    به همه ی گراشیهای عزیز تبریک میگم و یک خسته نباشد اساسی به همه ی عزیزانی که اطلاع رسانی میکردند دیشب تا دو یا سه نیمه شب مطالبو چک میکردم من خسته شدم اما این عزیزان انگاری خستگی رو احساس نمیکردن و یه ریز مطالب رو به روز میکردن.
    خداقوت. . .

  10. با سلام و خدا قوت خدمت همه ی نویسندگان نشریه افسانه و سایت گریشنا. دیشب که خبر را از سایت نگاه می کردم باورم نمیشد که نصف شب نشستین و دارین انتخابات را پوشش میدین پس خودم رفتم دفتر نشریه و به چشم خودم دیدم واقعا دست مریزاد به این آقایونی که دیشب زحمت می کشیدن: آقایان غفوری ، خواجه پور ،صمیمی، رایگان و دیگر دوستان که نمیشناختم.

  11. سلام به همشهریان عزیز و سخت کوش
    من هم به نوبه خودم به تمام اعضای شورای شهر. آقایان علی اصغر حسنی، حبیب اله مهرابی، محمد ناصری، مهندس عبدالرضا هرمزی، دکتر علی اصغر لطافت. مهندس جعفر یوسفی و خانم مهروش شیبانی تبریک می گویم.
    امیدوارم که تمامی شما بتوانید تمام کوشش خودتان را برای آبادانی شهر عزیزمان گراش کوشا باشید.
    از تمام اعضای گریشنا هم کمال تشکر را دارم.

  12. سلام و خسته نباشید خدمت دوستان در موسسه فرهنگی هفت برکه که دیشب خواب را برچشمان خود حرام کردند و توانستند نتایج آرای ریاست جمهوری و شورای شهر را بطور دقیق،با سرعت و دقت در اختیار همشهریان عزیز بگذارند. و تبریک به همه عزیزان انتخاب شده در شورای چهارم.
    موفق باشید و پایدار.

  13. ۱- گریشنا دوست داریم
    ۲- امیدواریم که با انتخاب این افراد سازندگی در شهر خوب ما با سرعت بیشتری دنبال شود.
    ۳-گریشنا دوست داریم
    ۴- وجود نهاد هایی مثل هفت برکه و دوستانی که در قالب همچین نامی فعالیت میکنن مایه ی دل گرمیه. دست خوش!
    ۵-گریشنا دوست داریم
    ولی خداییش این جمله ی “همه می دانیم که گراشی ها در سراسر جهان پراکنده اند” بیشتر منو یاد پراکندگی پوشش گیاهی می اندازه تا حضور گراشی ها در سراسر دنیا…

    1. به outlaw عزیز سلام
      گریش و گریشنا و هفت برکه و هیمه و همسایه و صحبت و حمایت و صدف وافسانه هم شما را دوست دارند. کلماتی که چندین سال است وارد ادبیات مردم گراش شده است.
      ضمناً گراشی ها قبلاً در سراسر دنیا حضور داشتند بعداً پراکنده شدند! مثلاً در دوبی بودند و فرزندانشان به اروپا و آمریکا رفتند.

  14. من طرفدار افراد زحمت کش گریشنا , ماهنامه افسانه و هفت برکه هستم.
    این افراد از زحمت کشان شهرمان هستند که می بایست در روز خبرنگار از این افراد تجلیل شود.
    هر ۳۵ نفر که برای کاندیداتوری شورا نام نویسی کردند تشکر میکنم.چون اگه این افراد نبودند درصد حضور کمتر میشد و با نام نویسی خود حماسه ای دیگر رقم زدند.

    1. آقای مرتضی موغلی عزیز
      همین که نتیجه کار ما را همشهریان‌مان می‌بینند و می‌پسندند از هر تقدیر و تجلیلی مهم‌تر است.
      همچنان با ما همراه باشید.

  15. با سلام واحترام
    با عرض تبریک و خسته نباشید وتشکر
    ۱.از شما عزیزان سایت
    ۲.همه خبرنگاران وگزارشگران
    ۳.همه مسولین و دست اندرکاران اجراییات و ناظران ونمایندگان….
    ۴.همه نامزدان که خودرا درمعرض ارا مردم قرار دادند
    ۵.بخصوص از همه مردم فهیم شهرمان که با تلاش در انتخابات شرکت کردند.
    وبا تبریک و تحیت به همه عزیزانی که منتخب مردم در شورای اسلامی گردیدندو خود را امانت دار همه مردم شهر می دانندوبا امید به اینکه با همدلی ورفع تمام کدورتها درجهت ایفای تعهدات خود قام بردارند.با تشکر ویزه از آقای حبیب اله مهرابی(استادم) که قبل از انتخاب درجهت رفع تنش وهمسوی وهمدلی در شهر اقدام نمودند.
    با ارزوی موفقیت همه اعضای محترم شورا….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

43 نظر
scroll to top