بستن

شامحمدی و نمایندگی قشر فرهنگی-هنری گراش

محمد‌علی شامحمدی را تمام کسانی که در گراش به نوعی کارشان به مسائل فرهنگی و هنری گره خورده باشد می‌شناسند. او در اولین روز ثبت‌نام چهارمین دوره‌ی انتخابات شورای اسلامی شهر نام‌نویسی کرد و این موضوع نشان‌دهنده‌ی برنامه‌ریزی و آمادگی قبلی او برای شرکت در این انتخابات است.

براساس عمل‌کرد‌های گذشته شامحمدی، می‌توان حدس زد عمده‌ترین برنامه‌ها و دغدغه‌های او برای آینده حول و حوش موضوعات فرهنگی و هنری شهر می‌چرخد. در صحبت با ما او این حدس را تایید می‌کند و می‌گوید: «برای رسیدگی به مسائل هنری و فرهنگی، باید شهری یک‌پارچه و متحد داشت. ایجاد هم‌دلی و اتحاد در سطح شهر از اولویت‌های اصلی برنامه‌های من محسوب می‌شود. پیگیری امور جوانان، فرهنگ‌سازی جهت کمتر شدن تقابل نسل‌ها و ایجاد ارتباط محکم و ناگسستنی بین مردم، فرهنگ و هنر و همین‌طور توسعه و تداوم پتانسیل‌های بالای شهر در مسائل فرهنگی و هنری از مهم‌ترین اهدافی است که در نظر دارم آن‌ها را دنبال کنم.»

او به جشنواره‌ی فیلم کوتاه کل، اجرای موسیقی به مناسبت‌های مختلف، نمایشگاه بزرگ عاشورایی، برگزاری تئاتر و … که در سطح منطقه کم‌نظیر به نظر می‌رسد اشاره کرد و گفت: «برای ادامه‌ و تقویت این نوع پتانسیل و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری، می‌توان بین موسسات فرهنگی و هنری پل ارتباطی برقرار کرد؛ مثلا با ایجاد پیوند بین موسسه‌ی آبشار اندیشه، موسسه‌ی هفت برکه و خانه ‌فرهنگ و حمایت این موسسات از هم، می‌شود سطح بالندگی شهر را در زمینه هنری و فرهنگی در منطقه به بالا‌ترین میزان خود رساند.»

بدین ترتیب، شامحمدی در کسب عنوان نماینده‌ی قشر فرهنگی و هنری، با محمد ناصری و حسین فقیهی که با شعار‌ اعتلای فرهنگی و هنری شهرستان وارد گود شده‌اند و مطالعاتی در این زمینه دارند، رقابت می‌کند؛ هرچند با توجه به سوابق پردامنه‌ی فرهنگی و هنری او (از عضویت در انجمن شاعران و نویسندگان گرفته تا کارگردانی فیلم، کارگردانی و اجرا تئاتر، برگزاری نمایشگاه‌های هنری و مذهبی همچون روایت آفتاب، نمایندگی روزنامه‌های متعدد، مدیریت موسسه فرهنگی هنری هفت برکه و …) و البته توان‌مندی‌اش در برقراری روابط عمومی قوی، او چندین قدم از رقبای‌اش پیش است.

شامحمدی در قالب ائتلاف «شیفتگان خدمت» به میدان انتخابات وارد شد، ولی حامیان‌اش ستاد انتخاباتی‌ پررونقی را روبه‌روی پاساژ صادق نیز راه‌اندازی کردند. در نظرسنجی انتخاباتی افسانه، شامحمدی رتبه‌ی هفتم را به دست آورد؛ او باید امیدوار باشد که حتی نتیجه‌ای بهتر از این در روز انتخابات ۲۴ خرداد برایش اتفاق بیفتد.

10 نظر

    1. خُب مگه عیب داره؟؟! اتفاقا این موضوع ظرفیت بالای جناب آقای شامحمدی را می رساند که با گروه حرفه ای و کاربلد گریشنا قرابت فکری دارد و اتفاقا همین امر یعنی نزدیکی به دوستان روشنفکر جایگاه این نامزد محترم را بالا می برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top