بستن

ویژه انتخابات شورا؛‌ افسانه‌ای به نام افسانه گراش

گریشنا: هیجدمین شماره افسانه ی گراش روز چهارشنبه ۲۲ خردادماه منتشر شد.

این شماره افسانه به صورت ویژه در ۱۲ صفحه و با ۶ صفحه رنگی آماده شده است. روی جلد افسانه را پوستر تمامی نامزدهای انتخابات گراش پوشانده است. این نامزدها در فضایی مشترک در سه صفحه دیدگاه‌های خود در مورد مسائل مورد مناقشه برانگیز انتخابات سوم همانند عملکرد شورای سوم و مساله محدوده بیان کرده‌اند.

مصاحبه‌ای با سید عباس جهانبانی و دکتر مرتضی فتحی که در دوره‌های قبل بیشتر آرا مردم را به دست آورده بودند در این شماره خواندنی است. گزارشی‌های پرونده این شماره فضای انتخاباتی شهر در دوره‌های مختلف شورا اختصاص دارد. گزارشی از محمد خواجه‌پور از برگزاری اولین دوره انتخابات شورا بعد از ۱۴ سال بازنشر شده است. ابوالحسن محمودی بعد از شش سال به سراغ نامزدهای شورای سوم رفته است و از حال و روز آن پرسیده است. مسعود غفوری نیز اوضاع این روزهای شهر را در گزارشی بررسی کرده است.

راحله بهادر در یک زندگی از به سراغ یک دختر تالاسمی رفته است.

روابط عمومی شهرداری در مطلبی به بخشی از انتقادهای وارد شده به عملکرد شهرداری پاسخ داده است. یکی از تامل‌برانگیزترین مطالب این شماره گزارش مسعود غفوری از ساخت و سازهای انجام شده بر فراز قلعه تاریخی کلات است.

شماره ۱۸ افسانه روز چهارشنیه در گراش توزیع شده است. همزمان با آن این شماره را می‌توانید در جار ببنید و از فردا در پایگاه جامع مطبوعات ایران نسخه PDF آن را بخرید. این شماره می‌توانید از گریشنا نیز رایگان دانلود کنید (+)

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top