در جلسه ای که با حضور امام جمعه، فرماندار، ریاست بیمارستان، هیات امناء بیمارستان و دانشکده و برخی دیگر از مسئولین شهر در دانشکده برگزار شد مهدی محسن زاده ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان از حضورمهمانان تشکر و خبر اخذ مجوز دانشکده علوم پزشکی گراش به ریاست دکتر کوثری اعلام کرد. محسن‌زاده گفت: خیلی از موانع پیشرفت به فضل خدا و با تلاشهای نماینده محترم و محبوب مردم لار ، گراش و خنج ،دکتر حسنی و هیات امناء، از سر راه برداشته شده. او حمایت همه جانبه مسئولین و خیرین شهرستان را از این حرکت ارزشمند خواستار شد.

محسن زاده در ادامه گفت: اخذ این مجوز برای مردم منفعت‌های زیادی از جمله برخوردار شدن از سهمیه متخصصین در تمامی رشته‌ها در طول سال، کاهش چشمگیر تعرفه درمان برای مردم و برخوردار شدن از پزشک روستا در بر‌خواهد داشت.

رئیس دانشکده پیراپزشکی گراش در ادامه سخنان خود افزود: برای رسیدن به هدف اصلی که اخذ مجوز دانشگاه است مسیری را باید بپیماییم که این کار نیز با همدلی همفکری و پشتکار و جدیت مسئولین و خیرین و مردم عزیز امکان پذیر خواهد بود.

دکتر محقق مشاور ریاست بیمارستان امیر المومنین (ع) گراش نیز در این جلسه ضمن تبریک به دکتر کوثری جزییات بیشتری از نوع چارت تشکیلاتی و چگونگی تاسیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی جهت مدعوین بیان کرد.

در این جلسه امام جمعه و فرماندار گراش ضمن تبریک به دکتر کوثری موفقیت این عزیز را خواستار شدند و از مسئولین ادارات و مردم خواستند با حمایت همه جانبه خود ایشان را را در پیشبرد اهداف خود یاری نمایند.

در ادامه نیز قنبر سلطانی مسئول هیات امناء بیمارستان و دانشکده نیز ضمن تبریک به دکتر کوثری، از تلاشهای چشمگیر مهدی محسن‌زاده از زمان شروع مسئولیت خود به عنوان ریاست دانشکده پیراپزشکی در تمام زمینه بخصوص تلاش در جهت اخذ مجوز دانشکده علوم پزشکی گراش تقدیر و تشکر کرد.

در پایان جلسه  به پیشنهاد مهدی محسن‌زاده کمیته‌ای تحت عنوان کمیته استقبال  جهت استقبال از معاون وزیر و قائم مقام وزیر و ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز که جهت افتتاح این دانشکده به شهرستان سفر خواهند کرد تشکیل گردید.