بستن

فعالیت ستادها به روایت تصویر

چند تن از نامزدهای انتخابات شورای شهر ستادهای خود را راه‌اندازی کرده‌اند، و خبر از راه‌اندازی چند ستاد دیگر هم می‌رسد. خبرهای مربوط به آدرس و فعالیت ستادها را نیز در روزهای آینده در گریشنا بخوانید.

اما جهاندیده از ستادهایی که تاکنون راه‌اندازی شده عکس‌هایی گرفته که می‌بینید.

18 نظر

  1. با عرض سلام و خسته نباشید
    حالا نمی شد پوسترهای تبلیغاتی خانم فاطمه خواجه بدون عکس باشه و فقط با نوشتن نام و دیدگاهایش تبلیغ کنه . واقعا بنازم به غیرت !

      1. تو دیگه خیلی کج فکری یه خورده غیرت گراشی چند سال پیش بیاد آور . تو حاضری عکس ناموس خودت اینجور دست به دست بین نامحرما بگرده ، گیرم که با حجاب اسلامی باشه ؟

  2. وافعا دیگه ما تو چه فکرایی هستیم ملت تو چه فکرایی ان… ینی هیچی پیدا نکردی بگی؛ همینو گفتی آره؟؟ خب ینی چی بنازم به غیرت!!؟؟ چی میشه مگه عکسشو زده؟ مگه چیز عجیبیه؟؟ ینی تا حالا ندیدی؟

  3. اقای حسین خان عکس این خانوم جه مشکلی داره که مثلا به غیرت متهجرانه شما برخورده؟بوشش این خانوم هم که کاملا اسلامیه. این عکس جه فرقی با خانومهای کاملا محجبه و محترمی که ما هرروز در سطح شهر میبینیم داره؟ اکه ما به این عکس ایراد بکیریم بس باید بکیم زنان به هیج وجه حق حضور خارج از خانه رو ندارن اخه حضور فیزیکی بدتر از عکسه. و این همون نکاه دوران جاهلیته. خوبه خودمون رو از افکار متهجرانه عصز جاهلیت رها کنیم. من که به این خانوم کراشی افتخار میکنم و حتما به ایشون رای خواهم داد.

  4. چهره های جوان و خوبی حضور دارند
    خصوصا اقای خواستار که سالهاست شاهد پرکاری و تلاش خستگی ناپذیرشان در عرصه ورزش هستیم

  5. سلام با تشکر از ارسال نظراتتان در مورد نظر بنده
    من یک فرد متهجر و متعصب و بی سواد نیستم . خیلی هم از این جور عکسهای تبلیغاتی دیده ام اما نه توی گراش که به ولایتمداری و عفاف و حجاب معروف است من از این ناراحت شدم که هنگام خروج از حسینیه اعظم بعد از نماز جمعه این پوستر رو بین آقایان پخش می کردند و هر کسی یه متلکی مینداخت مثلا من اینو نمی خوام ( منظور کاندایدای مرد) من انو اگه داری دوتا می خوام (عکس مورد نظر). حال اگر این عکس خواهر خودت بود و اینطور حرفا میزدند ناراحت نمی شدی ؟ اگر ناراحت نمی شدی حق با خودته و منو متهجر حساب کن و الا تو نظرت تجدید نظر کن .

  6. حسین جان منم از این حرفایی که شما شنیدی(متلکها) واقعا ناراحت و متاسف شدم. این بی فرهنکی یا بهتر بکم بی تربیتی برخی افراد رو میرسونه.اما جرا باید به خاطر عده ای افراد بی تربیت حکم به حذف این خانوم محترم بدیم؟ایا نباید به دنبال اصلاح اون ادمهای بی فرهنک باشیم؟این افراد بی فرهنک اشتباه میکنن جرا باید تاوان بی تربیتی و تهجر این ادمها رو این خانوم محترم بده و عکسش حذف بشه؟ بالاخره این افراد باید یه روزی از این بی فرهنکی و ندید بدید بودن خارج شن.

      1. همین مثل افکار پوسیده هاست که مانع رشد فرهنگ تو شهر شدین. یه نگاه به شهرهای همجوار بندازین متوجه عقب ماندگی شدید فرهنگی گراش میشید.لطفا فقط واسه خانمهای خود تون نسخه بپیچید.خدا رو شکر شما با ما نسبتی ندارین .خدا رو شکر

  7. سلام.
    به نظر من حضور زن در جامعه و فعالیت های اجتماعی اتفاقا لازم هستش.و اسلام هم حضور زن هارو منع نکرده.ولی بارعایت قانون اسلام.
    البته اون عکس که زیاد مشکلی نداشت.آدم یه ذره باید که به خودش برسه.
    (حسین چقد غیرتیه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 نظر
scroll to top