بستن

چهارمین جشنواره خوشنویسی لارستان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان فراخوان چهارمین جشنواره آزاد خوشنویسی فارس از روز شنبه ۵/۹/۹۰ اعلام شد. در این فراخوان آمده است این جشنواره با هدف فراهم ساختن بستری مناسب جهت بروز ایده های هنرمندان خوشنویس، تقویت بنیان های هنری در رشته خوشنویسی، کشف استعدادهای خلاق و پویای جوانان و انتقال تجربیات هنری اساتید به علاقمندان این رشته از ۲۸ دی ماه الی ۸ بهمن ماه به میزبانی لارستان برگزار می گردد.
با توجه به شرایط عمومی فراخوان جشنواره استانی آزاد خوشنویسی حضور تمامی هنرمندان خوشنویسی در این جشنواره آزاد است و هر هنرمند می تواند با ارسال حداکثر ۳ اثر بصور فایلjpg  و وضوح ۳۰۰dpi  به همراه فایل متنی مشخصات فردی متقاضی به پست الکترونیکی  ershadlarestan@yahoo.com در گرایش های نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و ثلث در این جشنواره شرکت کند.
گفتنی است به نفرات اول هر رشته لوح تقدیر، تندیس و مبلغ ۳ میلیون ریال جایزه نقدی و به نفرات دوم هر رشته لوح تقدیر و مبلغ ۲ میلیون ریال جایزه نقدی و به نفرات سوم هر رشته لوح تقدیر و مبلغ ۱ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد گردید. آخرین مهلت ارسال آثار اول دی ماه ۹۰ اعلام شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبلاگ ارشاد لارستان مراجعه کنید.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top