بستن

برنامه‌های عباس خواستار برای جوانان و ورزش

 عباس خواستار در بورشور تبلیغاتی‌اش دو مشخصه جوان و ورزشی بودن را به عنوان تکیه‌گاه اصلی‌اش برای حضور در انتخابات شورا معرفی می‌کند. شعار خواستار این است: «اندیشه جوانان برای آینده جوانان».

خواستار در این بروشور با لحن اول شخص با مردم صحبت می‌کند و بسیاری از حرف‌هایش را نیز در قالب سوال مطرح کرده است، از جمله این که چرا از ظرفیت جوانان استفاده نمی‌شود. او دلیل حضورش را هم «عدم توجه به دغدغه جوانان» اعلام کرده است.

خواستار برنامه‌هایش را در حوزه‌های سیاست، اقتصاد، فرهنگ، و ورزش توضیح دسته‌بندی کرده است، و نوشته است «سعی دارم برای اولین بار به عنوان یک چهره ورزشی در شورا حضور داشته باشم و مطالبات ورزشی شهر و ورزشکاران را پیگیری و برنامه‌ریزی کنم.»

خواستار دارای مدرک کارشناسی تربیت‌بدنی از دانشگاه پیام‌نور لامرد است و تاکنون سی مقام برتر استانی و کشوری در رشته‌ی تنیس روی میز دریافت کرده است. خواستار متولد ۱۳۶۲ و فرزند محمد است.

برای دیدن بروشور تبلیغاتی به صفحه عباس خواستار در گریشنا بروید.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

8 نظر

  1. آقای عباس خواستار فردی فعال و پیگیر در زمینه کاری خود هستند و امیدوارم با راه یافتن این جوان ورزشکار و ورزش دوست به شورای شهر راه برای حضور هرچه بیشتر جوانان در تصمیم گیری ها هموار شود و از وجود جوانان لایق در گراش استفاده بیشتری شود. با تشکر

  2. گراش آباد خیلی با هوشی چهارمی من نبود چه اشکال دارد شما هم ده تا کامنت بگذار مطمن باش محمد خواجه پور سخاوت مند است و ان را سانسور نخواهد کرد وهمه را نشان خواهد داد هرچند پسر دایی عباس باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top