بستن

مهدی دژآباد به دنبال استفاده از ظرفیت غیر گراشی بودن

 گریشنا: تنها دو تن از کاندیداهای انتخابات شورای چهارم اصالتاً گراشی نیستند: مریم خیل‌تاش و مهدی دژآباد. به نظر می‌رسد دژآباد سعی دارد این خصوصیت را به یکی از نقاط اتکای تبلیغات‌اش تبدیل کند.

دژآباد که متولد عمادده از بخش صحرای باغ شهرستان لارستان است، اعتقاد دارد که قادر است از ارتباط‌اش با مردم عمادده و روستاهای اطراف جهت پیش‌برد آبادانی شهرستان استفاده کند. او در بروشور تبلیغاتی‌اش نوشته است «از طریق مذاکره با بزرگان، مسئولین و خیرین عمادده» می‌تواند برای «پیگیری در جهت اجرای پروژه احداث تونل به منطقه صحرای باغ» گام بردارد.

او «پیگیری در جهت اجرای کامل پروژه جاده به روستای چک چک» را نیز در برنامه‌های خود گنجانده است؛ برنامه‌های که به چهار بخش دسته‌بندی شده‌اند: الف) عمرانی؛ ب) اجتماعی، فرهنگی و آموزشی؛ ج) بهداشتی، اقتصادی و ورزشی؛ د) کشاورزی و دام‌داری.

مهدی دژآباد بعد از ده سال حضور در گراش، در سال ۸۹ همسری گراشی اختیار کرده است و اکنون در محله بیدله، جنب مسجد مهدیه سکونت دارد. او کارشناسی حقوق دارد و جزو مهم‌ترین سوابق کاری‌اش این موارد را برشمرده است: تنظیم لوایح قضایی در دادگستری گراش؛ همکاری با شورای حل اختلاف گراش؛ جانشین فرمانده بسیج در دانشگاه بین سال‌های ۸۸-۸۴؛ مربی شجره‌ی طیبه صالحین بین سال‌های ۸۸- ۸۷؛ مسئول عقیدتی- سیاسی بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عمادده بین سال‌های ۸۷-۸۵؛ همکاری با ائمه جماعات عمادده در ترویج فرهنگ شیعه در منطقه‌ی صحرای باغ.

برای مشاهده بروشور تبلیغاتی دژآباد می‌توانید به صفحه‌ی او در گریشنا بروید.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top