هفت‌برکه: تقارن فصل فوتبالی تازه و تابستان داغ، آخرهفته‌های گراش را در زمین چمن استادیوم شهر هیجان‌انگیزتر خواهد کرد. امسال هم لیگ مسابقات فوتبال باشگاه‌های شهرستان گراش چهره‌ی ورزشی و جوان شهر را در گرمایی که با همه‌ی توان قدرت‌نمایی می‌کند، به رخ می‌کشد.

امسال قرعه‌کشی این مسابقات زودتر از سال گذشته روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۳ در سالن اجتماعات آبشار اندیشه انجام و بر این اساس چهره‌ی ۹ تیم شرکت‌کننده و جدول این بازی‌ها مشخص شد. به گفته احسان جوکار، رییس هایت فوتبال گراش، این دوره از بازی‌ها با شرکت تیم‌های شاهین، ستاره آبی، هلال احمر، جوشن، شهدا، اتحاد، گراش جوان، نیولند و انقلاب به صورت دوره‌ای از دهه‌ی اول مردادماه در استادیوم شهدای گراش برگزار می‌شود.

به دلیل گرمای هوا، ساعت برگزاری بازی‌ها ۲۰ و ۲۲ روزهای پنج‌شنبه و جمعه زیر نورهای نورافکن است. سوت افتتاحیه‌ی این بازی‌ها نیز بین دو تیم اتحاد و جوشن به صدا در می‌آید. در سایر بازی‌های هفته‌ی اول این مسابقات هم تیم هلال احمر با ستاره آبی، نیولند با انقلاب و شاهین با شهدا روبه‌روی هم قرار می‌گیرند و تیم گراش جوان استراحت دارد. جوکار امیدوار است که امسال با بهسازی چمن استادیوم، کیفیت بازی‌ها هم بهتر شود.

با توجه به ۹ تیمی بودن این دوره از مسابقات، هر تیم یک هفته استراحت خواهد داشت. تیم‌های استقلال، پرسپولیس نوین و بهاش زینل‌آباد غایبان این دوره هستند. لیگ فصل گذشته با قهرمانی تیم هلال احمر به پایان رسید و باید دید در این دوره جام قهرمانی بعد از هفته‌ها دوندگی بازیکنان در نبرد دراز تابستانی بر دستان کدام تیم بالا می‌رود.

14030418 Football League 1