هفت‌برکه: باشگاه ورزشی بیلیارد «رویال»، به عنوان اولین باشگاه بیلیارد گراش و دوازدهمین باشگاه ورزشی رسمی گراش مجوز گرفت. این باشگاه در کوچه پشت بانک مسکن واقع شده و شماره تماس آن جهت هماهنگی ۰۹۱۶۶۶۶۶۴۰۳ است.

14030402 Biliard Club Royal 1

محسن افشار، رییس اداره ورزش و جوانان گراش، با اعلام این خبر گفت: «فعالیت‌های ورزشی زمانی جنبه قانونی به خود می‌گیرد که در باشگاه‌های ورزشیِ دارای مجوز انجام شود. جای بسی خوشحالی است که علاقه‌مندان به باشگاه‌داری به این باور رسیده‌اند که پیگیر مراحل گرفتن مجوز باشند.»

او در ادامه در مورد سرمایه‌گذاری در ورزش هم گفت: «همچنین سرمایه‌گذاری در ورزش یک بازی دو سر برد محسوب می‌شود: هم محیط سالمی برای ورزشکاران فراهم می‌شود و هم اگر اصولی کار شود، درآمدزایی خوبی می‌تواند داشته باشد.»

چوپانی، رییس هیأت بیلیارد و موسس تنها باشگاه مجوزدار بیلیارد گراش گفت: «با توجه به اینکه در سال‌های گذشته جوانان علاقه‌مند به این رشته جهت تمرینات و مسابقات به باشگاه‌های شهرهای همجوار مراجعه می‌کردند، با دوستانمان بر آن شدیم که در شهر خودمان سرمایه‌گذاری کنیم تا هم از خطرات جاده‌ای مصون بمانند و هم اوقات فراغت خودشان را در ورزش طی کنند.»

چوپانی افزود: «علاوه بر این، برای چند نفر اشتغال‌زایی ایجاد شده که در ادامه با توسعه مجموعه بیلیارد رویال بیشتر هم خواهد شد.»

14030402 Biliard Club Royal 2