بستن

برگزاری یادواره شهدای روحانی در گراش

رویداد شهر: به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، یادواره دو شهید روحانی شهرستان گراش، با حضور حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، و با حضور طلاب خواهر و برادر، در گراش برگزار شد.

حجت الاسلام حاجی صادقی در این مراسم گفت: دشمن همیشه به فکر حمله و ضربه زدن است که نمونه بارز آن فتنه سال ۸۸ است.

وی در ادامه افزود: در جنگ نرم کارگردان اصلی استکبار است که طلاب باید خود را از لحاظ دین شناسی توانمند کنند، توانمندی عملی خود را افزایش دهند، بصیرت لازم نسبت به زمان خود داشته باشند و تلاش گسترده ای برای پذیرش ولایت محوری داشته باشند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: وهابیت آمده است تا اسلام را از تحریک باز دارد و اگر بخواهیم که این امر محقق نگردد، باید پیوند مردم با ولایت را محکمتر کنیم.

وی ادامه داد: در فتنه ۸۸ جدال بین احمدی نژاد و موسوی نبود بلکه دعوای استکبار با ولایت بود که بحمدالله نهم دی با هوشیاری مردم این توطئه خنثی شد.

حاجی صادقی افزود: طلبه اگر بخواهد در جنگ نرم فعال باشد، باید بسیجی باشد چرا که بسیجی یعنی فدای اسلام.

این مراسم پنجشنبه شب در محل حوزه علمیه باقرالعلوم(ع) شهرستان گراش برگزار شد که در این مراسم، مهندس خواست خدایی فرماندار شهرستان گراش، حجت الاسلام حلاجی امام جمعه گراش، سرهنگ فرزانه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گراش، سرهنگ حسینی فرمانده ناحیه مقاومت لار و حجج اسلام پولادیان و هادی پور نمایندگاه ولی فقیه در سپاه ناحیه گراش و لار نیز در این مراسم حضور داشتند.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top