هفت‌برکه: هلال احمر گراش برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان تیم نجات در سیلاب خود را راهی این استان کرد.

جمعیت هلال احمر گراش در پی بارش‌های سنگین و سیل‌آسا هفته‌ی گذشته که از سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ شروع شد و تا روز بعد آن ادامه داشت، یک تیم چهار نفره‌ی نجات در سیلاب خود را به مناطق و روستاهای سیل‌زده و درگیر سیلاب استان سیستان و بلوچستان فرستاد تا مرهمی بر زخم‌های همیشه تازه‌ی این استان در سیلاب و محرومیت‌شان برای امدادرسانی باشند.

محمد شکاری رئیس جمعیت هلال احمر گراش در گفتگو با هفت‌برکه گفت: «با توجه به سیلابی‌شدن منطقه وسیعی از استان سیستان و بلوچستان و وضعیت نامناسب برخی روستاها، یک تیم پنج نفره از نجات‌گران هلال احمر گراش به این استان اعزام شده است.»

Helal Ahmar 03
«محمد شیروان که از تیم جدا شده و به بچه‌های استان ملحق شده است. علی‌اکبر عربی، عبدالمهدی وفایی‌فرد و ابوالحسن رشیدی دیگر اعضای تیم اعزامی جمعیت هلال احمر گراش است. این تیم نجات به روستای زرآباد اعزام شده است و ماموریت این تیم هشت الی ده روز ممکن است طول بکشد.»
«۱۰ شهرستان از استان فارس به مناطق سیل‌زده اعزام شده‌ که از هر شهرستان یک خودروی شاسی‌دار برای کمک‌رسانی بهتر به مناطق سیل‌زده همراه شده است.»
«توزیع وسایل مورد نیاز از جمله چادر، پتو، آب آشامیدنی و … نیز از جمله کارهایی خواهد بود که در این ماموریت انجام می‌شود.»