بستن

۷۶ دانشجو در جشن فارغ‌التحصیلی

۷۶ دانشجوی دانشکده پیراپزشکی گراش با برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی و خاطرات تلخ و شیرین گراش را ترک می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی گراش جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشکده پیراپزشکی گراش در مقطع کارشناسی رشته های علوم آزمایشگاهی، هوشبری و اتاق عمل ورودی ۸۸ و نیز دانشجویان مقطع کاردانی فوریت های پزشکی ورودی ۹۰ در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد. در این مراسم که به همت معاونت های فرهنگی دانشجویی و آموزش دانشکده و نیز جامعه اسلامی برگزار شد ۷۶ دانشجو از دانشکده پیراپزشکی گراش در مقاطع کارشناسی و کاردانی فارغ التحصیل شدند.

این مراسم با حضور مسوولین دانشکده و خانواده های دانشجویان همزمان با شب میلاد امیرالمومنین علی علیه السلام با سخنرانی مهدی محسن زاده رییس دانشکده پیراپزشکی گراش آغاز شد

رییس دانشکده پیراپزشکی در این مراسم ضمن تبریک میلاد مولای متقیان امام علی علیه السلام و نیز سالروز آزادسازی خرمشهر،و خوش آمدگویی به دانشجویان و خانواده های دانشجویان، از اساتید،معاونین و مدیران دانشکده تقدیر کرد.
محسن زاده درادامه ضمن تبریک به دانشجویان دانش آموخته،گفت: جشن دانش آموختگی در این مقطع پایان گام اول است و دانشجویان را به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر سفارشکرد .
وی در سخنرانی خود در خصوص جایگاه و پیشرفت علمی کشور مطالبی بیان داشت و رتبه حال حاضر کشور در دنیا را رتبه۱۶ اعلام کرد و گفت: این خود نشانه رشد سریع علم در کشور ایران است.

از دیگر برنامه های این جشن اجرای گروه موسیقی و تئاتر، پخش کلیپ و اهدای تندیس دانش آموختگی و قرائت سوگندنامه بود.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

  1. پیشنهادمی شود حال که این دانشجویان درحال فارغ التحصیلی هستندمصاحبه ای راباآنها پیرامون مسائل دانشکده علوم پزشکی،امکانات بهداشتی ودرمانی گراش ،وضعیت شهرستان و نقاط صعف وقوت گراش ازدید انها که غیربومی هستندانجام شودتابازخوردی گرفته شود.باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top