بستن

لباس دانش‌آموختگی بر تن ۱۱۱ دانشجوی دانشکده گراش

هفت‌برکه: ۱۱۱ دانشجوی دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش فارغ‌التحصیل شدن خود را در سالن اجتماعات شیخ احمد انصاری جشن گرفتند.

به گزارش سایت وبدا گراش، عصر پنجشنبه ٢۶ خردادماه ۱۴۰۱، دانشجویان ورودی ۱۳۹۷ در رشته‌های علوم آزمایشگاهی، اتاق عمل، هوشبری و پرستاریِ دانشکده علوم پزشکی گراش در سالن اجتماعات شیخ احمد انصاری دانشکده علوم پزشکی گراش جشن دانش‌آموختگی برگزار کردند. سخنرانی دکتر احمد عبدالهی، رییس دانشکده علوم پزشکی؛ سخنرانی دکتر حکیمه اکبری، معاون آموزش تحقیقات، دانشجویی و فرهنگی؛ اجرای موسیقی، پخش کلیپ، قرائت سوگندنامه و اهدای لوح تقدیر و تندیس دانش‌آموختگی از برنامه‌های این جشن بود.

دکتر عبدالهی، رییس دانشکده علوم پزشکی، در سخنرانی‌اش گفت: «اینجا نوشته است سال ۹۷. این را که می‌بینم یاد خودم می‌افتم که به سن شماها بودم، ولی اینجا نوشته بود ۶۷. من ۳۰ سال پیش مثل شما فارغ‌التحصیل شدم و آن موقع مثل شما دنبال خوشبختی بودم. الآن تجربه‌ی خودم را از این سی سال زندگی به شما می‌گویم.

«چهار سال از بهترین زمان عمرتان را گذراندید و دانش کسب کردید و توانایی‌ای که بتواند شما را موفق کند و به شما اعتباری بدهد تا از این کانال ارتزاق کنید. پس خوشبختی می‌تواند کسب این مدرک باشد. ولی این نیست. مساله‌ی بعدی شاید مساله دارایی و پول باشد. ولی این هم نیست. عشق و حال کردن و شاد و شنگول بودن هم نشانه‌ی خوشبختی نیست. خوشبختی یک گوهر گمشده است که باید در زندگی درکش کنید، نه این که پیدا کنید. اگر تجربه‌ی خودم را بخواهم بگویم، خوشبختی شاید یعنی این که خداوند آن توانایی را به شما بدهد که یک عده‌ی دیگر را شاد کنید؛ و چه بهتر که این افراد اول پدر و مادرتان باشند. من توصیه می‌کنم که مسیری را بروید که نخواهید حسرت گذشته را بخورید.»

دکتر اکبری، معاون آموزشی دانشکده، نیز گفت: «تشکر می‌کنم از اساتیدی که در طی این چهار سال صمیمیانه و پدرانه در کنار شما بودند. آرزوی همه ما و کادر معاونت این است که انشالله که دوران آموزشی خوبی را در دانشکده گراش گذرانده باشید. امروز جشن دانش‌آموختگی است نه فارغ‌التحصیلی. یعنی ماهایی که قرار است بر سر بالین بیمار کار کنیم، باید متعهدانه کلیه‌ی اطلاعات و اشرافیت‌مان را به فضای بهداشتی و درمانی و وضعیت بیمار افزایش بدهیم؛ به این صورت که این یکی از تعهدات کاری‌تان باشد که همیشه سعی کنید علم خودتان را افزایش بدهید»

عکس‌های این مراسم را با لنز دوربین وبدا گراش ببینید.

 

 

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top