بستن

هم‌آوردی تنیسورهای جنوب فارس در جام رمضان گراش

هف‌برکه: ده شب رقابت تعدادی از تنیس‌بازان جنوب فارس در جام رمضان گراش با قهرمانی تیم آهنی موتور به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی هیات تنیس گراش، ششمین دوره مسابقات جام رمضان تنیس خاکی شهرستان گراش در دو مرحله مقدماتی و اصلی در زمین تنیس مجموعه ریاست جمهوری برگزار شد. مسابقات جدول مقدماتی در تاریخ ۹ فرودین ماه آغاز شد و پس از مشخص شدن چهار تیم برتر، مسابقات جدول اصلی در ۱۵ فرودین آغاز شد. در مرحله مقدماتی ۹ تیم در دو گروه پنج و چهارتایی به مصاف هم رفتند و توانایی خود را محک زدند و در نهایت چهار تیم برتر جواز حضور در مرحله پایانی را کسب کردند.

 این مسابقات با حضور تیم‌های برتر جنوب استان فارس برگزار شد و بازیکنانی از لار، گراش، جهرم و اوز به رقابت پرداختند تا مسابقات از سطح کیفی بالایی برخوردار باشد.در مرحله دوم تیم‌های بیمه نوین، آهنی‌موتور، سازندگان و باربد در گروه یک و جوفیا، آکادمی تنیس یاقوت، تنیس کلاسک و پروشات در گروه دو حضور داشتند. در نهایت چهار تیم برتر به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.

حسن دیباچی تنیسور گراشی به همراه احسان شریف‌زاده و احمد مفتوحی دو بازیکن از لار برای تیم آهنی موتور بازی کردند و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر بردند.

جواد دیباچی، احمد چترآذر و علیرضا غفاری هر سه از گراش در تیم بیمه نوین عنوان نایب قهرمانی را به دست آوردند. دو تیم جوفیا و آکادمی تنیس یاقوت به صورت مشترک مقام سوم را به دست آوردند. علی نام‌آور و علی دیباچی از گراش و امین مهربانی و وحید زندآسا تنیسورهای لارستانی اعضای تیم جوفیا و مهرداد معین و هادی معین نماینده اعضای تیم آکادمی یاقوت بودند.

نام‌آور، سرپرست هیات تنیس خاکی گراش، به هفت‌برکه گفت: «این مسابقات قرار بود به صورت استانی برگزار شود و تیم‌هایی از جنوب استان فارس در این رقابت‌ها شرکت کنند اما به دلایلی از جمله نداشتن بازیکن حرفه‌ای، برخی از شهرهای جنوبی استان فارس موفق به حضور در این مسابقات نشدند.»

او ادامه می‌دهد: «مجموع جوایز برای برندگان مسابقه ده میلیون تومان بود که تیم قهرمان جایزه‌ی پنج میلیونی را از آن خود کرد؛ تیم نائب قهرمان جایزه‌ی ۳ میلیونی را دریافت کرد و دو تیمی که به صورت مشترک مقام سوم را به دست آوردند، هر کدام یک میلیون تومان دریافت کردند. اما در ابتدا و در زمان برنامه‌ریزی برای اجرای مسابقات مجموع جوایز برای بیست میلیون تومان تعیین شده بود که به دلیل نداشتن اسپانسر و حامی مالی تغییر و کاهش یافت.»

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top