بستن

شب‌های فوتسالی در رمضان

هفت‌برکه: مسابقات فوتسال یکی از رسومات ورزشی‌ها در ماه مبارک رمضان است و جام‌های مختلف رمضانی در شب‌های این ماه در شهرهای مختلف برگزار می‌شود. اینجا مروری می‌کنیم بر حضور تیم‌های گراشی در سه جام رمضان در شهرهای گراش، لار و عمادشهر.

 

جام یادآوره مرحوم پرونده

مثل چند سال گذشته، با شروع ماه رمضان، سوت آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان گراش یادواره‌ی مرحوم ناصر پرونده در سالن مجموعه‌ی فرهنگی ورزشی آبشار اندیشه به صدا در آمد. در این دوره ده تیم شاهین، اتحاد، استقلال، جوشن، انقلاب، پرسپولیس نوین، شهدا، نیولند و مهاجرین در دو گروه پنج تیمی با هم رقابت می‌کنند. مسابقات این دوره تیم‌های جدید و غایب هم دارد. تیم‌های نیولند و مهاجرین برای اولین بار در این جام شرکت کردند و تیم‌های هلال احمر، گراش جوان، شهدای فداغ و شهدای ارد غایبان این دوره هستند.

پس از بازی‌های مرحله‌ی اول، از هر گروه سه تیم به مرحله‌ی بعد صعود کردند. در گروه اول سه تیم شاهین، جوشن و استقلال با هم رقابت کردند که از این گروه دو تیم شاهین و استقلال به نیمه‌نهایی صعود کردند. در گروه دوم نیز تیم‌های انقلاب، شهدا و ستاره آبی با هم مسابقه دادند و شهدا و انقلاب تیم‌های صعودکننده به مرحله‌ی نیمه‌نهایی بودند.

بر این اساس، در شب‌های باقی‌مانده از ماه رمضان، تیم انقلاب با شهدا و استقلال با شاهین به مصاف هم می‌روند.

جام رمضان در لار

همچنین در مسابقات جام رمضان لار که به نکوداشت وحید جعفری برگزار می‌شود، از گراش دو نماینده شرکت دارند: گراش جوان و بهاش زینل‌آباد. گراش جوان با تیم‌های منتخب خور الف، امواج براک، انتظار درخت سبز بندرعباس و شهید دستغیب جهرم هم‌گروه است. تیم بهاش زینل‌آباد نیز با تیم‌های منتخب زرین‌دشت، منتخب خور ب، ستاره جنوب ایلات خمسه فسا و وحدت کوره هم‌گروه است. تیم گراش جوان موفق شد همراه با منتخب خور الف از گروهش صعود کند. این تیم امشب ۱۹ فروردین در مرحله نیمه‌نهایی با تیم منتخب خور ب بازی می‌کند.

جام رمضان عمادشهر

تیم فوتسال گراش جوان در اولین دوره مسابقات جام رمضان عمادشهر هم شرکت کرده است و نتیجه‌ی بازی‌های این تیم تاکنون یک برد و یک باخت است. در این جام، گراش جوان با تیم‌های مهاجران شیراز، بنو عمادشهر و فداغ جوان هم‌گروه بود و در نهایت از گروهش صعود کرد، ولی در مرحله حذفی از تیم دیدمان شکست خورد و حذف شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top