بستن

درخشش دوباره ستاره سرخ محمدزینا در جام نوروز فداغ

هفت‌‌برکه: برای دومین سال متوالی تیم فوتبال ستاره سرخ محمدزینا جام قهرمانی مسابقات مینی‌فوتبال نوروزی فداغ را کسب کرد.

به گزارش فداغ‌نیوز پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ در یک فینال جنجالی ستاره سرخ محمدزینا با شکست ۴-۱ فداغ جوان قهرمان مسابقاتی شد که از ابتدای نوروز سرگرمی اصلی جوانان بخش مرکزی گراش بود. مسابقه فینال در حضور صدها تماشاگر مشتاق ورزش و محسن افشار رییس ورزش و جوانان شهرستان گراش ، اعضای شورای اسلامی و دهیاری فداغ ، پیشکسوتان ورزش فداغ و اعضای شورای ورزشی برگزار شد. 

در شب پایانی ابتدا دو تیم شاهین عمادشهر و کنگ‌وریشه در رده بندی مسابقات به مصاف هم رفتند که تیم عمادشهر موفق شد حریف خود را با نتیجه ۵- ۲ شکست دهد و به مقام سوم مسابقات برسد.

 

مسابقه فینال پربرخورد و با حاشیه‌های فراوان و پر برخورد بود که در نهایت ستاره سرخ محمدزینا با سه گل علی جوکار و یک گل حسین بهمنی در برابر تک گل مرتضی زرع در نهایت ۴-۱ فینال را مقتدرانه با پایان رساند. 

در پایان به تیم محمد زینا قهرمان مسابقات جام قهرمانی و جایزه نقدی  ۲۰ میلیون تومانی، به تیم فداغ جوان به جام نایب قهرمانی و مبلغ ۱۰ میلیون تومان و به تیم شاهین عمادشهر، جام سومی و مبلغ ۵ میلیون تومان اهدا شد.

عبدالرحمان ریگی بازیکن تیم فداغ جوان به عنوان بهترین بازیکن و حمیدرضا چوپانی بازیکن تیم شاهین عمادشهر به عنوان آقای گل مسابقات شناخته شدند و به هرکدام تندیس و مبلغ ۵۰۰ هزار نقدی دریافت کردند. در پایان مسابقات از داوران، برگزارکنندگان و حامیان این مسابقات نیز تقدیر شد. 

این مسابقات با گزارش اسماعیل بالیده شور حال دیگری داشت و در کنار استقبال تماشاگران در کنار زمین، بینندگانی نیز از طریق لایو و پخش مستقیم بازی را تماشا می کردند.

وحیدرستگار یکی از مسئولین برگزاری مسابقات در گفتگو با فداغ‌نیوز گفت : تشکر از همه عزیزانی که ما را تحمل کردند و به فداغ دیار باقر فداغی دوبیتی سرای نامی جنوب تشریف آوردند و منت بر دیده ما گذاشتند.
کم و کاستی های ما را ببخشید. ما و همکارانمان از چهار ماه قبل از سال نو در تلاش برای هرچه بهتر برگزار شدن بازی های نوروز بودیم. تشکر ویژه از آقای محسن افشار ریاست محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش که همواره حامی ورزش و ورزشکاران و‌ جوانان عزیز بوده و خواهند بود.»

محمدزینا آنلاین با اشاره قهرمانی دوباره تیم این روستا نوشت: « ستاره سرخ محمدزینا هر ساله بدون توجه مسئولان شهرستان، بدون امکانات و در سکوت خبری، از روستایی بدون زیرساخت های مناسب ورزشی، یک پای فینال مسابقات منطقه بوده و مقتدرانه می درخشد.  جوانانی مستعد از روستایی در جنوبی ترین نقطه شهرستان گراش که فوتبال را از زمین های خاکی شروع کردند و این روزها نیازمند نگاه، توجه و حمایت های ویژه مسئولان شهرستان گراش هستند.»

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top