بستن

فراخوان نهایی «اولین جایزه دکتر اقتداری»

هفت‌برکه: پژوهشگران حوزه‌ی خلیج فارس در موضوعات تاریخ، زبانشناسی و مطالعات فرهنگی تا آخر اسفند ۱۴۰۲ مهلت دارند آثار خود را در قالب کتاب، مقاله علمی و پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری برای اولین دوره «جایزه دکتر اقتداری»، جایزه دوسالانه مطالعات خلیج فارس و جنوب ایران، ارسال کنند.

محمدصادق رحمانیان، دبیر علمی جایزه احمد اقتداری، گفت: «تاکنون آثاری چند از نویسندگان مختلف در قالب کتاب و مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و در اختیار داوران قرار گرفته است. بر این باوریم که تعداد پژوهش‌هایی که در این سال‌ها در حیطه‌ی خلیج فارس و جنوب ایران انجام شده بسیار بیشتر از این است. از پژوهشگران دعوت می‌کنیم در فرصت باقی‌مانده آثارشان را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.»

طبق فراخوان جایزه (اینجا) آثاری که از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا انتهای ۱۴۰۲ منتشر شده باشند، می‌توانند در این جایزه شرکت داده شوند. به گفته‌ی دبیر جایزه، به دلیل محدودیت زمانی، تنها نسخه‌ی الکترونیک آثار به فرمت PDF در این جایزه پذیرفته خواهد شد. برای اطلاع از شیوه و معیارهای عمومی داوری، صفحه فراخوان جایزه را مشاهده کنید.

پنج نامزد جایزه را هیات داوران جایزه در تاریخ ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ همزمان با سالروز درگذشت احمد اقتداری به رسانه‌های جمعی اعلام می‌کنند. برگزیده نهایی جایزه احمد اقتداری از میان این پنج نامزد در یک مراسم علمی به همین منظور در اردیبهشت‌ماه، به مناسبت روز ملی خلیج فارس، معرفی می‌شود.

جایزه احمد اقتداری

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top