بستن

امواج براک قهرمان مسابقات ۶۰ میلیونی فوتسال گراش شد

هفت‌برکه: مسابقات بزرگ ۶۰ میلیون تومانی فوتسال گراش یادبود زنده‌یادان داوری و نجفی با قهرمانی امواج براک در ضربات پنالتی و کسب جایزه ۳۰ میلیون تومانی به پایان رسید.

به گزارش هفت‌برکه فینال مسابقات فوتسال یادوارده زنده یاد حاج کریم داوری و علی نجفی به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی شهدا  سه‌شنبه ۸ اسفندماه ۱۴۰۲ در سالن مجتمع طوبی برگزار شد. در بازی فینال پس از تساوی ۱-۱ در وقت قانونی، امواج براک در ضربان پنالتی با شکست پوشاک پاشا قهرمان شد و جام قهرمانی و جایزه ۳۰ میلیون تومانی را به دست آورد.

مسابقات فوتسال ازاد گراش با حضور تیم‌هایی از شهرستان‌های گراش و لارستان یکشنبه اول بهمن ماه در سالن اجتماعات ابشار آندیشه گراش در حضور نمایندگان تیم های شرکت کننده، پیشکسوتان فوتبال گراش و لار و خانواده های محترم داوری و نجفی با شرکت ۹ تیم قرعه‌کشی شد.

مسابقات مرحله مقدماتی در یک گروه ۹ تیمی در سالن سه هزار نفری محبی گراش برگزار شد که در پایان با انجام ۲۷ بازی در مرحله گروهی چهار تیم بیلیارد رویال با ۱۴ امتیاز، امواج براک با ۱۳ امتیاز، کافه گپ با ۱۲ امتیاز و پوشاک پاشا با ۱۱ امتیاز به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. در مسابقات دور گروهی ۱۶۴ گل توسط ۵۴ بازیکن مختلف به ثمر رسید.

مسابقات مرحله نیمه نهایی و فینال در سالن بین المللی طوبی لارستان برگزار شد تا امکان حضور تماشاگران شهرستان‌های اطراف، بانوان و خانواده‌های بازیکنان نیز وجود داشته باشد. مسابقات نیمه نهایی و فینال برای تماشاگران رایگان بود.

در مسابقه نیمه نهایی ابتدا پوشاک پاشا با نتیجه یک بر صفر از سد تیم بیلیارد رویال صدرنشین مرحله مقدماتی عبور کرد و تیم امواج براک با نتیجه ۶ بر یک تیم کافه گپ را شکست داد.

۸ اسفند در بازی فینال نیز امواج براک با پیروزی در ضربات پنالتی قهرمان شد. این بازی به سرداوری علیرضا ساکنی و داوری حامد بابااحمدی و داور سومی مرتضی آشفته و سرپرستی فاضل اشفته برگزار شد.

در این مسابقات ۶۰ میلیون تومان جایزه بین تیم‌ها و بازیکنان برتر توزیع شد. امواج براک جام قهرمانی و جایزه ۳۰ میلیون تومانی و پوشاک پاشا جام نایب قهرمانی و جایزه ۱۰ میلیون تومانی را بردند. مقام اخلاق مشترکا به دو تیم مهاجرین اتحاد فراه و فرارود تعلق گرفت.

در جوایز انفرادی توپ طلا به فرزاد صافی از امواج براک بعنوان برترین بازیکن جام تعلق گرفت. دستکش طلا به نادر بختیار از تیم بیلیارد رویال به عنوان بهترین دروازه بان مسابقات رسید. کفش طلا به اقای گل مسابقات مرتضی افشار با ۹ گل زده از تیم پوشاک پاشا تعلق گرفت. ابوالفضل جاوید آزاد و علیرضا اکبریان از تیم هفت برکه به عنوان پدیده مسابقات معرفی شدند. 

آقایان سعید جعفری عضو شورای اسلامی شهرستان گراش، حمید پورشمسی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهدا شهرستان گراش، احسان جوکار رئیس هیات فوتبال شهرستان گراش، طارمی زاده رئیس هیات فوتبال شهرستان لارستان، عبدالرضا افشار پیشکسوت ورزش شهرستان گراش و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گراش جوان، غلامرضا افشار پیشکسوت عرصه داوری گراش، سعید چترایگون پیشکسوت فوتبال و اقای گل ادوار مسابقات فوتبال گراش، حسینعلی حسن زاده پیشکسوت فوتبال گراش و یکی از برترین بازیکنان فوتبال گراش و خانواده محروم داوری و نجفی از جمله مهمانان مسابقه فینال و حاضرین در مراسم اهدای جوایز بودند.

این مسابقات به همت احمد غفاری به عنوان نماینده خانواده این دو مرحوم بر پا شد.

سعید انصاری سرپرست این بازی‌ها گفت: برگزاری مسابقات بدون همکاری خانواده‌های نجفی و داوری همچنین ادارات و اشخاص مختلف ممکن نمی‌شد که جا دارد از تک‌تک آن تشکر کنم. 

حمید پورشمسی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرستان گراش

محسن افشار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش

حوزه مقاومت شهید بهادری

حاج نجات آشفته و اسماعیل حسن نژاد مسئول تربیت بدنی حوزه مقاموت شهید بهادری

احسان جوکار رئیس هیات فوتبال شهرستان گراش و مجموعه هیات فوتبال شهرستان گراش

عوامل سالن محبی شهرستان گراش

کمیته داوران شهرستان گراش

حاج ابراهیم منیری رئیس مجموعه فرهنگی ورزشی هنری طوبی منیری و عوامل مجموعه منیری

طارمی زاده رئیس هیات فوتبال شهرستان لارستان و مجموعه هیات فوتبال لارستان

سعید جعفری نماینده شورای اسلامی شهرستان گراش و دبیر هیات فوتبال گراش

حمید نیکخو مسئول مجموعه ابشار اندیشه شهرستان گراش

مهدی شکاری نماینده هلال احمر شهرستان گراش و پزشکیار مسابقات

مهندس محسن دهقانی کارشناس دانشگاه آزاد اسلامی گراش 

مرکز چاپ و تبلیغات  نگارین شهرستان گراش

بخشی از بزرگوارانی بودند که ما را در برگزار مسابقات یاری کردند. 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top