بستن

دانش‌آموزان برتر دو و میدانی معرفی شدند

هفت‌برکه: پس از پنج هفته رقابت، برترین‌های دو و میدانی مدارس گراش با حضور رئیس هیات استان فارس شناخته شدند.

به گزارش روابط عمومی هیات دو و میدانی شهرستان گراش، مسابقات لیگ دو و میدانی دانش‌آموزی مقاطع اول و دوم متوسطه دختران و پسران گراش با برگزاری ۵ هفته متوالی بلاخره در تاریخ ۸ اسفند ۱۴۰۲ به پایان رسید. عبدالمجید نادرپور، رئیس هیات دو و میدانی گفت: «این مسابقات را به صورت لیگ برگزار کردیم، که تاکنون در منطقه و استان برگزار نشده است.» وی افزود: «حضور دلگرم‌کننده مهدی جلودارزاده، رئیس هیات دو و میدانی استان فارس، به همراه بهنام زارع، یکی از مربیان برتر کشوری، این رشته، اهمیت این مسابقات را چندین برابر کرد.»

این مسابقات در ۶ ماده انفرادی و ۱ ماده تیمی (امدادی) که شامل دوهای ۱۰۰ متر، ۴۰۰ متر، ۸۰۰ متر و همچنین پرتاب وزنه، پرتاب نیزه، پرش طول، دو امدادی ۴ × ۱۰۰ متر بود برگزار شد. در هفته اول دو ۴۰۰ متر و پرتاب وزنه، در هفته دوم دو ۸۰۰ متر و پرش طول و در هفته سوم و پایانی دو ۱۰۰ متر، پرتاب نیزه و دو امدادی ۴×۱۰۰ متر برگزار شد. این مسابقات به صورت لیگ و امتیازی بود و انتخاب مدرسه‌های برتر از جمع امتیاز انفرادی دانش آموزان صورت گرفت. در پایان این مسابقات به نفرات برتر هر مقطع تحصیلی دختران و پسران با لوح تقدیر، مدال، پک ورزشی و بن خرید، به تیم‌های (مدرسه) برتر تندیس، به مربیان و داوران این مسابقه با لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر شد.

نفرات برتر متوسطه اول دختران، فاطمه قربانی با ۲۹ امتیاز، زهرا آزاد با ۲۱ امتیاز و زهرا توکلی با ۱۱ امتیاز بودند.

نفرات برتر متوسطه دوم دختران، ندا سجادی با ۳۳ امتیاز، فاطمه صلاحی با ۱۲ امتیاز و سارا سادات موسوی با ۱۱ امتیاز شدند.

نفرات برتر متوسطه اول پسران، علی کبیریان با ۱۶ امتیاز، محمدهادی نادرپور با ۱۴ امتیاز و علیرضا اسدی با ۱۳ امتیاز بودند.

و نفرات برتر متوسطه دوم پسران، عبدالمجید نادرپور با ۳۰ امتیاز، میثم بزازی با ۲۹ امتیاز و حامد شهریاری با ۱۹ امتیاز شدند.

در بخش مدارس برتر، در میان متوسطه اول دختران، مدرسه نرجس خاتون ۴۵ امتیاز، مدرسه فاطمه الزهرا ۴۲ امتیاز و مدرسه امام محمدباقر ۲۲ امتیاز کسب کردند.

از میان مدارس متوسطه دوم دختران، مدرسه امیر کبیر ۴۷ امتیاز، مدرسه ام‌البنین ۴۴ امتیاز و مدرسه امام رضا ۲۶ امتیاز کسب کردند.

در بین مدارس متوسطه اول پسران، مدرسه سعادت با ۵۴ امتیاز، مدرسه شاهد شهید سلیمانی با ۴۱ امتیاز و مدرسه عالیان با ۱۷ امتیاز اول تا سوم شدند.

و در میان مدارس متوسطه دوم پسران، مدرسه محبی با ۵۲ امتیاز، مدرسه سیدالشهدا با ۴۵ امتیاز، مدرسه منفرد با ۴۳ امتیاز مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

نادرپور در پایان گفت: «تقدیر و تشکر می‌کنم از محسن افشار رئیس اداره ورزش و جوانان گراش که با دلسوزی و کمک‌هایی که برای روحیه دادن به این هیات و همراهی همیشگی‌شان در امر ورزش، سحر عوض‌پور مسئول تربیت‌بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش که زحمات زیادی برای همکاری و همیاری این هیات انجام دادند و احسان جوکار رئیس هیات فوتبال که خوشبختانه تعامل سازنده و مفیدی صورت گرفت که قدردان همگی آنها هستیم.» او افزود: «از رکن اصلی این مسابقات یعنی مدیران و معلمان مدارس که زحمات چند هفته‌ای رو به جان خریدند و حضور پیدا کردند، داوران زحمتکش و پرتلاش این هیات با مدیریت نوره نظامی (نایب رئیس هیات) که مسابقات را به اتمام رساندند.»

رییس هیات در پایان گفت: «البته با وجود کم و کاستی‌ها از همگی معذرت می‌خواهیم و امیدواریم در مسابقات بعدی جبران کنیم. هیات دو و میدانی شهرستان گراش عادت به بی‌مهری‌های مستمر مسئولین شهرستان دارد، ولی ما هیچگاه دلسرد نخواهیم شد، قوی می‌ایستیم و ادامه می‌دهیم، اما از خیرین و نیک اندیشان انتظار داریم از این هیات حمایت بیشتری کنند، مانند این چند وقت که واقعا حامیان ورزش کمک‌های نسبتا خوبی را به این هیات داشتند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top